2007年12月12日

體罰與滿清十大酷刑!

究竟應唔應該對學生體罰呢?
看報紙見有七歲女孩因用筆劃花鄰座椅子,
所以老師用間尺打了她三下手掌,
因而引起家長不滿向校方投訴!

校規是有規定老師不可以體罰學生,
不少心理學家說體罰會傷害兒童心理,
唔可以體罰?咁可以用心理傷害嗎?
自己小學時,學校是有體罰的,
而且花樣百出,應有盡有,
例如:
用鐵尺打手掌,(未打,見到把鐵尺已經腳軟)
用木間尺"啄"手背,(十指痛歸心是從那時學曉的)
用木間尺打嘴巴,(包保打完不願再講話)
用長木尺打蘿友,(這是發揮摃桿原理的體驗)
用乒乓波板當眾打蘿友,(這是讓學生明白什麼是羞恥和侮辱)
用拳頭"角"頭殼,(打完會聰明啲?)
用尖指甲"搣"耳珠,(指甲痕三日不散,讓你深深記住教訓)
罰牆壁上用紙罰抄,(長期舉起雙手超疲倦)
罰跪球場沙地,(夏天穿短褲,跪完兩個膝蓋都滿佈血痕)
仲有罰坐無形凳,罰單腳企.....
總之你諗得出都有,
諗唔出嘅都可以發生,
簡直可以比擬滿清十大酷刑!

相對現在只是打三吓手掌,
而家啲所謂體罰簡直完全唔入流,
而且又無創意又枯燥,
唉~~~現在的老師真是唔夠creative!

6 則留言:

Hyacinthus 說...

哈哈哈....

你舉得例子我一樣都冇受過,
不過我唸佢地全是你的經驗之談 :p

新鮮人 說...

風子,
我是壞學生,
但仲未試哂所有酷刑就升上了中學了,
你一樣都未試過,
可見你是個好乖的學生了! :p

狩萌獵人 說...

你想佢地要有一點創意麼?
不過你的例子都幾好笑.

新鮮人 說...

獵人,
唔係好好玩架,
是真實過案,
那都是我小學時,
學校施予學生的刑罰,
千真萬確!

冬冬 說...

我細個時成日都比我爸媽打到飛起啦! 真係關晒窗拉晒窗簾咁鎖我係房度打﹐所以每次見到呢D新聞時我都會覺得係係濕濕碎! 哈哈哈

新鮮人 說...

冬冬,
真係估唔到喎,
我一向都覺得你是乖乖女一名!
關哂窗門咁打??
好恐怖~~~~ =___=!!