2007年12月13日

【投名狀】見李.金二人的躍進.


【投名狀】是一套陽剛味很重的電影,
全片主要圍繞三兄弟棄匪從軍的過程,
而投名狀就是指他們三人結義金蘭投靠清廷的意思,
但片中的伏線則在於劉德華妻子徐靜蕾偶然與李連杰發生了感情,
全片感情穿插於轟烈的戰爭場面和黑暗的政治手段中,
是一部相當不俗的電影!

故事方面好像是改編自幾十年前張徹的【刺馬】,
但我未看過,所以無得比較!
雖然故事没有什麼花巧,
但從綠林好漢進身軍人,
再糾纏於陰險的政治鬥中,
在加上李連杰和徐靜蕾的靄魅,
令故事豐富了不少,
不會流於打打殺殺的悶局.

本片的戰爭場面拍得十分悲壯,
其中尤以八百親兵拚死攻打舒城最為出色,
氣勢磅礡千軍萬馬,眾人身先士卒,
以血肉之軀遮擋槍炮
運用了不少近鏡描繪士兵的面部表情,
給予觀眾十分真實和震撼的感受,
完全能夠反映出八百死士孤注一擲的決心!

最後最值得一提的是李連杰和金城武的演技都提升了不少,
以住李連杰給人一種"打仔"的感覺,
談情說愛從來都不是他的專長,
而金城武就一向給我"得個樣",
從來都不覺得他曉演戲,
可是他們兩人在這部片中都能充份發揮角色,
李連杰對於那份想愛都但又不能宣諸予口的愛情和無奈,
金城武掌握對兄弟情的固執和親手殺死帶大自己的徐靜蕾時的不忍,
兩人都演譯得恰到好處,不火不文,
這是以往從未出現過的表現,
相信此點應記導演陳可辛一功.

相反,劉德華在此片則表演平實了一點,
可能是他要刻意把自己那種"星味"降淡,
要盡量配合戲中角色那種莾夫的感覺吧!
但要讚賞的是他的國語發音愈來愈有內地人的味道,
雖然大家還是會聽得出他與正統國音尚有分別,
但以一個以廣東話為母語的人來說己是相當不錯了!
總觀而言,
【投名狀】是一套十分值得入場觀看的電影,
無論是震撼的戰爭場面以至是細膩的感情描寫都發揮不俗,
相信是一部男女都啱口味的好戲!

16 則留言:

匿名 說...

呢套真係要睇,仲有魔間傳奇、魔幻羅盤...><

匿名 說...

睇完影評! 包括你呢篇,
『投名狀』可以不理。

慳翻啲過聖誕節。

xiao zhu 說...

心大心細,不過我諗我都會去睇,因為今個聖誕檔期啲戲整體唔係太吸引

新鮮人 說...

翔,
我同你嘅選擇一樣喎,
I AM LEGEND和GOLDEN COMPRESS都會睇呀!
:)

新鮮人 說...

SPACE,
各人口味唔同嘛! :)

新鮮人 說...

小豬,
我反而覺得今個聖誔好多戲好睇喎,
除咗投名狀,
上面嗰兩套都幾吸引我! :)

匿名 說...

以前睇過

『英雄』 Jet Li, 梁朝偉,張曼玉,唔好睇!

『House of Flying Daggers』 唔記得中文名, 章子怡,劉德華,金城武,希望越大,失望越大。

連有 周潤發,鞏俐 JAY Chou 的『黃金閘』都是.......唉!

以後逢是大制作都免了,學人地荷里活投資巨款,但學虎不成反累貓。

小本制作的華語電影反而較好睇,如 天下無賊,生日快樂 ....

新鮮人 說...

SPACE,
英雄我覺得麻麻,
不過啲鏡頭幾靚!

第二,三套無睇,
因為我估到唔好睇,
哈哈哈~~好多都是拍給外國人看的"大制作"嘛!

但這套【投名狀】絶對同以上三套不同,
導演陳可辛踏實好多,
我強力推介,
你試一試啦,
我話好睇都唔會太差啦!
就算唔係你所想嘅都絶不會是前面三套的感覺喎!

匿名 說...

新鮮, 你都好快手喎!
我會睇魔間傳奇先^^~

投名狀要遲吓先, 以我習慣, 入場前唔睇影評, 所以我唔會睇你既意見~等我睇咗先再同你分享!

新鮮人 說...

jerry,
好,
我等你! :)

匿名 說...

我都想睇我喔
雖然唔係我鍾意既題材
但難得有正常既港產片睇呢

新鮮人 說...

yanyan,
套戲幾有誠意架,
值得睇,
絶對不比西片差!

冬冬 說...

武武~~~~~~

武武既戲我實睇的! *^_^*

新鮮人 說...

冬冬,
我諗哩套你一定好喜歡了,
金成武係入面啲戲真係幾好架! :)
唔會得個樣!

匿名 說...

金馬獎頒獎典禮今晚在台中市中山堂舉行,最佳導演由投名狀的陳可辛奪得。

金馬獎頒獎典禮今晚在台中市中山堂舉行,最佳影片由陳可辛執導的《投名狀》奪得。

好似有啲聲勢,但還都是沒有想睇港產片華語片嘅念頭,聽講我近年唯一睇咗的『畫皮』,將會代表香港,試下奧斯卡最佳外語片噃!

新鮮人 說...

space,
我無留意金馬獎,
對頒獎提不起勁,
我都係嗰句【投名狀】可以一看!

劃皮我無睇,
你好似話麻麻哋嘛,
所以無去睇囉!