2007年12月14日

歧視傷殘.可恥!

【蘋果日報】十二月十四日
廉 價 航 空 拒 輪 椅 客 登 機, 捷 星 被 斥 歧 視
新 加 坡 的 廉 價 航 空 公 司 捷 星 航 空 ( Jetstar Asia ) , 昨 日 拒 絕 一 名 四 肢 傷 殘 的 輪 椅 客 登 機 , 又 不 肯 退 款 。 苦 主 一 度 報 警 求 助 , 最 後 要 自 掏 腰 包 轉 換 航 空 公 司 啓 程 。 平 等 機 會 委 員 會 表 示 , 航 空 公 司 有 關 做 法 或 會 觸 犯 《 殘 疾 歧 視 條 例 》。
早兩天才說過社會上有些人會歧視傷殘.智障等人仕,
今天就見到一個明顯的例子了!

據知那位傷殘人仕一早己通知航空公司自己的情況,
而事先亦得到航空公司的口頭答應,
那為何捷星又出耳反耳呢?
這表明他們根本不想招待傷殘人仕,
但又不敢明目張膽的講出口而已!
而事實上大部份航空公司都不會拒絶傷殘人仕乘搭,
捷星這樣做明顯有歧視傷殘人仕之錯,
而且旣不讓人上機,
又不退款給人家,
這樣又是否合理呢?

試想想,
如果要上機的那位是天體學家霍金,
又會否得到完全不同的待遇呢?

12 則留言:

匿名 說...

我就絕對不同意嘞!

平價機票就是要降低營運成本,令到大多數乘客受惠,若政府利用平機法干預,為絕少數的傷殘乘客,強要 JETstarAIR 加建特別設施,和減少座位,增加人手等等,票價的降低就不成了。

這與平價機票的最初的設想不同了,對絕大多數健全乘客可是公平?

平等機會是要讓健全傷殘的乘客都有飛機坐,這已經做到了,還要進一步干預,就超出了平等機會的范疇了。

這和在某機構一定限定要有幾多個職位留給傷殘人士, 學校一定要預留幾多個學位畀傷殘人士,有何分別???

你睇下E+個啲行人過路燈,都有音頻訊號,吵耳到極,但我就從未見過有盲人單人匹馬,利用訊號來過馬路嘞, 你見過冇???



霍金唔會坐平價機,他坐頭等添!!!

:P

新鮮人 說...

SPACE,
究竟要加建幾多?
費用又佔成本幾個巴先呢?
如果係咁,
那為何當初又賣飛畀人喎,
人家一早就講咗畀佢知啦,
最後唔畀人上機又唔退錢又想點呢??

你未見過有盲人一個人用唔代表無,
少人用唔代表唔需要,
這是照顧弱勢社群的需要,
唔可以話少少嘈耳就唔裝架!
咁樣會唔會自私咗啲呀,
嘈少少啫,
又唔會死人架,
佢又唔係係你屋企門日裝,
咁你都唔順眼,
我對你有點失望!!! :(

匿名 說...

這位傷殘人士不是自己買機票的,幾張報紙都報導是經由朋友買的,他根本冇出現過在航空公司職員面前,畀人睇清楚,佢有幾傷幾殘,又自己認未有詳閱機票條款,現在又話心靈受創傷渦! 想來又是要打要殺,攞翻機票錢不特止,還聲大夾惡要賠償!

你不是曾經寫過篇『最緊要有得賠』,哈哈哈。

平價機就是少服務,除去不必要設施,省卻人手,減少營運成本,才能達到減價50%,借問有幾多乘客是傷殘的呢?這不是當初的設想, 他們亦不是服務對象,報紙有說機票條款有寫明。

正價機票航空公司有服務有設施畀傷殘人士,已經做到平等喇, 佢地做乜要叉窩,我地健全人士得到平機票的機會呢???又是否對我們公平呢?



現在香港行人過路燈,有音頻訊號,吵耳到極。顯然你都未見過播.....

少人用唔代表唔需要

好呀, 就問問常來的朋友你們有見過嗎?

系唔系浪費緊我地納稅人既錢?

匿名 說...

再加啲新料....

報紙報導
羅偉祥對捷星拒絕讓他登機感到非常不滿,令他自尊心嚴重受損,他表示,平機會 已聯絡他作出跟進。他計劃控告捷星違反歧視條例,要求公司賠償。

呢個羅偉祥,直程系道玩野喇! 最終咪想要賠償囉。

新鮮人 說...

space,
每張報紙嘅講法都唔同,
都唔知邊個啱!!!!
蘋果就話佢星期一己經係電話裏講明自巴嘅情況,
佢話航空公司是接受到!

另外, 捷星網頁入便又話會提供輪椅服務給有需要人仕,
但服務條約又話不容許不可以自行上機嘅人仕乘坐,
咁樣不是有少少自相矛盾咩?

你話傷殘人仕設備會減少你健全人仕搭平價機會嘅機會,
那麼窮嘅傷殘人仕一世都唔洗搭啦,
為什只有健全人仕才有這樣的權利呢?
當傷殘設施被視為必要設施時,
這樣就不應當作是什麼特別優惠了!

你這樣把人分開不同的"種類",
咁樣同有人分開有錢人和窮人又有什麼分別?
以前上海有"華人與狗不可進入"的餐廳,
今天就有傷殘人仕不可乘搭的飛機??

ps:我不知那個羅生是否別有用心,
我只是以此論事而已!

那些音頻我都聽過好多次,
有幾嘈呀,就算嘈都係十幾sec.啫,
好大問題咩?
你話少人用即人可能有啦,
我就親眼見過了,
因為觀塘翠屏有邨有間盲人中心,
所以我見過好多次!
你話唔整,咁樣啲盲人點出街吖?
你知不知除了全盲,仲有弱視等等不同有眼疾嘅人都需要這樣的設施架???
如果你話這些設施唔好,
幫唔到啲盲人,要諗過啲新啲好啲嘅,
我唔反對,亦十分欣賞,
如果你意思係少人用(你自己無見過人用就覺得哂錢嘅)就唔需要,
這樣就使人極之難受了!

如果因為少人用就話"浪費緊我地納稅人旣錢",
這個說法實在太涼薄了,
傷殘人仕都係弱劫社群,
社會唔幫,邊個幫??

我想話你知,
我個姪女是個80%聾嘅小女孩,
係唔係社會上少人用就可以唔理佢哋,
政府花錢整設施畀佢哋又係浪費緊你納啲稅呢???

Mugen C 說...

無論是哪一間航空公司,是頭等、商務、經濟客位,都必須提供有關設施及服務與傷殘人仕,跟本今次呢件事就係離晒大譜...

仲有傷殘人仕設施從來都不是對應設施,而是必須設施!不是由有多少傷殘人流去計算應否設立相關設施,乃是必須設施去以備不時之需!

Space兄,若你有親人或好友是傷殘人仕,我相信你會更易明白點解綠公仔會"do do do",點解電梯制上有凸字!

MC~

狩萌獵人 說...

之前做的事都係做俾人地睇,
之後做先至係真.

匿名 說...

綜合各位論點,加埋個別傾斜了的思考,平等機會法已是被濫用了! 香港成為扭曲了的社會!

一句幫助弱勢社群,成為上方寶劍,

今次如果告的入的話,啲刁民就有福了,啲狀棍有財路了,消費者納稅人要畀多啲,本來可以省卻的錢,才得到服務。

新鮮人 說...

mugen c,
多謝到訪! :)

新鮮人 說...

獵人,
我唔係好明你講什麼!?

The Inner Space 說...

訓醒了,繼續討論



如果祇是針對何故捷星,今次先前話可以,但臨上機又話唔可以,進一步調查囉,不過據報導條款是有寫的,是當事人溝通時,有錯誤引導的可能。

平價航空公司若要為傷殘人士,增加設施,加強服務,添加人手,這就違反了當初開辦平價機票航空公司的原意了,又再重回 FULL SERVICES 之途?豈不是要收返正價?

再者,在盲人中心附近有音頻訊號的行人過路燈,還可以接受,但在全港九新界都換上吵耳的有聲過路燈,就是資源的錯配。

港九新界市區地帶,一公里就有四五組交通燈,每組最少四枝燈柱和發聲裝置,折舊換新,加埋維修,每組費用肯定高過二萬。

但政府就因為多給二萬畀黃家,向黃葵香每月要求還一千元,黃葵香自殺了,卻是社會的錯。

好啦,一個是工務局,一個是福利署,兩個預算唔同嘛。一個有錢剩,就多裝幾組,吵耳的交通燈。一個左支右拙,冇辦法喇,收得幾多就幾多。

香港真是這樣扭曲的社會???

新鮮人 說...

SPACE,
我想我會停止再與你討論這些了!

謝!