2007年12月6日

口舌之爭 禍及池魚

好一句"忽然民主,忽然民生",
政府官員理應政治中立,
曾局長六十年代雖然是"民主先驅",
舉旗遊行反對港英殖民政府,
但今時今日己貴為特區高官,
又何必記掛多年前受過殖民政府的氣呢?
這樣的言論不就是倒曾特首的米嗎?

尤記得曾特首上任前說要改善行政立法兩局的關係,
但今天陳太只是輕輕提起政府要多關心民間困苦,
這都是合情合理的言論,
曾局長又何需發表這樣反射性的反擊呢?
所謂家和萬事興,家衰口不停,
你處處起哂針咁又點樣可以改善大家嘅合作關係呢?
懇請曾局長口下留情,陳太亦要實事求事,
這樣才會造就良好氣氛改善民生,
你們再鬥下去結果只會禍及市民,
請諸君三思三思!

25 則留言:

The Inner Space 說...

兩個都爭唔落!

一句話嗮: 有咁既政府,就有咁既議員。

新鮮人 說...

space,
唔好咁灰,
你唔係咁就放棄吖?

The Inner Space 說...

香港的港人治港政府不成熟,
議政的立法會議員還未夠班,
人才凋零與其要求2012直選,
倒不如自認冇人才,
提早由京人治港罷。

Haricot 微豆 說...

或許有才能的人会問,從政是吃力不討好,何苦由來? 不如賺錢發達? 例如前官員林煥光,聽說他很有才能,但為什么他就不競選做議員? 我離港多年,不明白之処,請諒!!

新鮮人 說...

space,
一早就係京人治港啦,
你唔覺咩?

新鮮人 說...

微豆,
有能力同有心是兩樣東西,
君子知不可為而為之,
香港政界又有多少是君子呢??
唉~~~~

The Inner Space 說...

WELL, 黎慶齡,林煥光 是其中兩位我頗有好感的前港英政府官員。

對四萬和褓呔港英最高兩位反而反感多些。

黎過導特區政府不久就辭職不幹,聽聞去了澳洲,有冇回來不知,保安司由葉劉補上,其他不贅。

林工作一段時間,被大懵懂收篇入特首辦公室做主任, 為大懵懂檔箭檔風雨,大才小用,加上傳媒揭發婚外情下臺求去。

現林煥光重投公職,現做08香港奧運馬術賽事合約大頭頭。

The Inner Space 說...

space,
一早就係京人治港啦,
你唔覺咩?


新鮮兄:

我說的是名正言順的京人治港, 不是畀我地納稅人的稅款,畀D 庸官 庸議員,隔一重的由京人治港。

新鮮人 說...

space,
我此終接受唔到京人治港,
點都接受唔到架!!!! :(

匿名 說...

鮮兄:

但你自己都話其實現在已經是京人治港,不過間接由一班香港人出面,做場戲畀歐美睇。

既然承認了,何不乾凈俐落,京人治港,起碼唔使出糧,幾億納稅人的錢,畀啲庸官庸議員,其實做緊扯線公仔。

新鮮人 說...

SPACE,
只因上面有成班無吉士嘅庸官當道啫,
啲庸官咪又係經阿公批準嘅,
就算畀班京官都唔見得好了多少,
除非你想香港變成另一個山西,安徵啦,
大家齊齊做釘子戶,日日上訪等人救!
哈哈哈~~~~~

新鮮人 說...

呀~~
我要講多句,
我愛國唔等於愛黨,
上面欺上x下,貪官四處,
窮人權益往往全無保障,
咁嘅政治社會氣候,
我頂唔順,
點愛國都無得講!!!

匿名 說...

你講到咁就要學 微豆兄用對腳來投票喇!

Hyacinthus 說...

忽然又怎會是忽然呢?自07起其實不難發覺,馬大人的六四論,曾特首的文化革命論,還有局長曾的忽然論,身懷五張幾當官非今日,又怎會是一而再失言呢...

個人覺得曾局長不是一時口快,而是日積月累的條件式反射,當日不祗是給四萬一個下馬威,也是重申個人及政府的立場!君不見曾的cv乃一不節不扣的左傾份子,過去大家都沒怎留意過這個人,雖然今日他走在人前且位居局長,他乃是當年的那個德誠, 歲月去盡他的銳氣,卻也使他對事更老練!

新鮮人 說...

space,
我一向有投票架,
只可惜而家無全民直選,
立法會補選我又無權投票,
唯有盡力投自自己有權做的事囉!

新鮮人 說...

風子,
對,條友擺明係左仔一名,
根本唔應該揾佢做高官,
言論偏激唔中庸,
佢係度只會累事,
各派同政府嘅氣氛只會更加緊張,
真係錯,錯,錯! :(

匿名 說...

保皇黨唔會播,
佢系為了安撫,
而被選中入閣,
壯壯黨人聲威。

如上上面所言,“愛國唔等於愛黨”,
你要用對腳去,投你真誠之票,
否則祇可以安于現狀。

新鮮人 說...

space,
我都話一向有投,
不過就不知你講"用腳去投"是否有言外之音了!

匿名 說...

山上面都話咗學微豆兄咯! 仲要多解釋?

新鮮人 說...

space,
佢移民多年,
都無投香港囉!

匿名 說...

微豆兄咪用對腳投咗票囉!

新鮮人 說...

space,
微豆兄係唔係因為咁嘅原因先走?
你唔好代答喎!

我啲小市民點走吖,
不過我諗就算我有錢都唔會走,
生於斯,長於斯,
其它地方無法可以取代嘛!

Hyacinthus 說...

其實我想說, 曾xx的言論或多或少是時下中共, 左派, 政府,特首以及其個人的立場/看法, 君不見今日便有人叻唔切跑出來撐場? 之前某某某所謂的失言其實是心語!!!

若民主黨派人士還是掉以輕心, 他日要追回兩者間的差距?遠矣 ~

新鮮人 說...

風子,
佢哋只有一個立場,
討阿公歡心!
陳太講直選,
個個點會唔爭住鬧吖!
攞分嘛1

The Inner Space 說...

哈哈哈!


微豆兄係唔係因為咁嘅原因先走?
你唔好代答喎!


咁你要考究下喇!

我啲小市民點走吖,不過我諗就算我有錢都唔會走,生於斯,長於斯,其它地方無法可以取代嘛!

翡翠臺劇集觀眾,一路罵一路睇,一路睇一路罵。現實系香港宗主國是中國,事實是國內一黨專政,如果咁唔滿意咪移民囉,唔移民咪即系已經霖過度過妥協咗,把口唔認啫。