2007年12月6日

君子風度何在?

歌星鍾鎮濤出書講述自己多年唱歌生涯,
書中亦會提及前妻章小蕙種種怪行,
例如發開口夢都掛住買衫,
經常不在家照顧子女,
又以雪糕和朱古力給子女做晚餐,
更提及子女的童年是生活在吵鬧當中!

既然事情己經發生了,
誰對誰錯又何必再提呢?
所謂家醜不外揚,
這樣做對大人小朋友都無益處.
記者問他這樣做是否搏宣傳,
阿B只說"想帶出正面的訊息,讓同樣經歷的人作鼓勵",
鼓勵方法有好多種,
但這種損人未必利己的手法實在有欠風度!

27 則留言:

匿名 說...

我完全同意你既諗法囉
我覺得唔單止係咪有無風度
而係完全無禮貌
咁咪即係爆人地既私隱出來
講真..一夜夫妻白夜恩
駛唔駛搞到咁呀

tofufa 說...

because that is the selling point of his book.

新鮮人 說...

yanyan,
就算點唔喜歡自己前妻都過咗去,
何必呢?

新鮮人 說...

tofufa,
如果他真的這樣想就太差勁了! :(

The Inner Space 說...

同意 豆腐花 所言 這個是賣點嘛!

其實他老婆的劣行,早已經由傳媒廣泛報導,再又當事人重覆一次,那”太差勁“ 就不成立了,

而且賣書的版稅,留畀兩個子女收到百年歸老,都算是補返數。

Haricot 微豆 說...

『君子報仇,十年未晚』,可能他仍是「念念不忘」前妻的不是,如新鮮人說,何必呢。但如果那只是賣點,那就是連偽君子也不如了!!

The Inner Space 說...

KENNY B 冇話自己是君子,
做 真小人 好過做 偽君子,
賣得到錢就出書成功,
再接再勵,樂此不疲,
下回爆多些料,更賣得!
香港人最鐘意賤格野,愈賤愈有人買,
一路罵一路睇,一路睇一路罵!

新鮮人 說...

space,
我們不知道書中有没有新料,
就算無又何必再在小朋友傷口上再撒鹽呢?
這些事又唔係馨香,
再提只會使小朋友被朋友恥笑,
咁樣賺返黎嘅錢小朋友都唔要啦!

新鮮人 說...

space,
做男人點可以咁小家架,
男人老狗大把方法賺錢,
如果要用到咁嘅手段來賺錢就好我禮啦,
如果係你,你都會咁做咩?? :p

The Inner Space 說...

新鮮兄:

問:何必再在小朋友傷口上再撒鹽呢?

之前已經答了: 賣書的版稅,留畀兩個子女收到百年歸老,都算是補返數。



問:如果係你,你都會咁做咩??

之前已經答了:做 真小人 好過做 偽君子。

新鮮人 說...

space,
好彩你未結婚!!!
哈哈哈~~~~~~ :p

匿名 說...

我不喜歡小孩,D 女聽到起碼一半,唔會揀我喇!

結婚呢樣繁文裕節,唔合我o既, D女聽埋又一半唔揀我,再加多幾味,就更加少嘞。

所以我是『絕緣體』!

新鮮人 說...

space,
唔怪得你講得咁口響啦! XDDDD

Connie Missipi ~ 密西比 說...

講梗咩呀?有冇人格同人性呀你? 入屋裝偷拍鏡呢啲係小朋識做 ? 不知所謂!!! 作賊仲要唔心虛??? 冇人性.....

新鮮人 說...

密西比,
你又講物呀?
我講緊啲明星出書問題,
點無人性呀??
唔該你唔係係度亂吠啦!!!
黎人地方亂咁嘈,不知所謂!!

The Inner Space 說...

我霖密西比姐姐一時睇錯啫!

新鮮人 說...

space,
佢唔單止一時睇錯呀,
仲係佢個blog開咗個item叫:
"呢班 Blogger 玩聲東擊西 ~ 扮李澤楷黎智英林夕 ~ 身分百變",
列哂我哋啲blog出黎,
我同小豬都有份呀!!!

我都無係佢哋留過言,
又唔係抄佢,只是噚日經過看咗十秒啫,
都唔知有物得罪佢,
無端端黎我處發神經,
都唔知做物????
莫明其妙!!!!!

The Inner Space 說...

啊! 有咁既事呀?
佢想有啲磨擦,繼而出現火花!

新鮮人 說...

SPACE,
唉~
無你咁好氣! :P

Ruth Tam 說...

It's better for him to just admit he wants to make money for himself and doesn't care how about hurting others. Why pretends to be for the children? Even if it's true the loyalty is for the children, I don't think that can compensate for the pressure they are facing.

The Inner Space 說...

新鮮兄;

你在談 華娛衛視嘅"夢幻情侶"
(無綫:茶煲阿四, 台灣:幻想情侶)

片文章裡面真系咁講過窩!不贅了。

新鮮人 說...

ruth,
我好讚成,
感情事最好不會攞返出來講,
對任何人都無好處!

新鮮人 說...

space,
你唔好混為一談好喎,
這是完全不同的事情,
更加完全不是那一回事,
請不要把事情搞複雜好了!

匿名 說...

我覺得一個會數落自己的
舊女友或老婆不是的男人
係好有問題,何況仲要公
開咁講就更加難頂,其實
係人都知佢老婆份人係點,
又何必要自己做醜人

Tonia 說...

係囉...這男人真是..... 好彩我隻肥佬無什麼書卷氣啫....如果唔係....我就麻煩了, 要改改瞓覺的習慣又要唔好再買 candy 比小朋友食呢 !

新鮮人 說...

coobe,
我同你看法一樣,
咁嘅嘢講出黎貪馨香咩!
醜死!

新鮮人 說...

tonia,
哈哈哈~~~
你唔洗驚,
唔會無端端發生係你身上嘅,
而且有嘅機會都唔大啦,
除非你老公係名人啦,
否則就算佢寫都無人有興趣睇啦!