2007年12月29日

冷風到啦, 著返件衫呀!


冷風到啦,大家預備著多件衫呀!
天文台話一股冷風自北而下,
下週二元旦只得攝氏10-14度喳!
根據資料顯示,近年最凍係2005年元旦嘅6.4度,
而有記錄最凍嘅就係1888年嘅6度!

好似好多年未試過有單位數嘅温度了,
下星期元旦大家真係要著多啲衫,
不過相對加拿大同美國blog友所面對嘅冰天雪地,
香港嘅10度簡直是小毛見大毛,
但係我們是亞熱帶"動物"嘛,
除咗去旅遊同係雪櫃冰箱都好少見雪架,
所以大家都係小心冷親喎!

中醫話冬天飲多啲湯水可以增加抵抗力,
什麼淮山果皮煲豬"展"有健脾胃功能,
等我都提吓新鮮媽煲黎飲吓先!
大家都要多多保重呀!!

21 則留言:

Hyacinthus 說...

"我們是亞熱帶"動物"嘛" <-唉,要舉腳贊同囉!好在果日係假期,唔係對我這類怕涷的都幾慘吓 ...

"淮山果皮煲豬"展"有健脾胃功能"
我成日都飲呢個湯,想豬展好味d,最好唔好切到佢一塊塊,係咁宜界佢幾刀就好,成隻豬展落去煲,d豬肉會lum d架!個湯本身幾好味又滋潤,不過對我來說功效就麻麻啦...


對你們應該有用既,

新鮮人 說...

風子,
切開咗飛水走血會易啲,
所以多數都係砌開一嚿嚿,
而且覺得細嚿啲易"淋"嘛!

點解個湯對你無功效呢?
唔通你係火星人??? :p

xiao zhu 說...

總之記得著夠衫唔好冷親喇。

Hyacinthus 說...

硬係唔係啦,切開咗飛水走血的確會易啲,不過想d豬肉好味d,就唔應該砌開一嚿嚿!細嚿來煲湯d肉會鞋口,若係咁宜界佢幾刀成嚿來,d肉汁會鎖係豬展內,其實你祗是煲緊其外,豬展內的肉不是煲的,而是慢慢溫熟既,相較起會"淋"好多,好味好多!信我啦,我無點你,風媽成日都煲我又點會唔知呢?!

另,我唔係外星人,祗係呢類湯水普通,補唔到風子好多唧...

新鮮人 說...

小豬,
好好愛護身體呀! :)

新鮮人 說...

風子,
你唔講我都唔知有咁嘅橋妙喎,
謝謝指點! :)
等我下次都試吓先! :p

PANG 說...

-__-我一見光都伙要除外套,都唔知咩天氣!!!!!

伊麵丹 說...

天寒地凍自己一個係屋企:(

Samuel 說...

新鮮兄, 過幾天我可能不在線上,
在這提早的給你說聲Happy 2008~

匿名 說...

你都要著多件衫喔~~~
我係12月出世既孩子~~
所以唔怕凍既..haha

無情夜冷風 說...

新鮮人早呀!

冷風今次真係嚟咗啦 ^^"
大家保重!

匿名 說...

Yanyan 提到... 我係12月出世既孩子~~所以唔怕凍既..haha


YAN YAN belated Happy Birthday 補祝你 生辰快樂!

新鮮人 說...

yanyan,
咁你咪可以叫做"冬之孩"囉! :p

新鮮人 說...

冷風,
哈哈哈~~~~
係呀!
你一黎我哋就要著多件衫囉! :p

新鮮人 說...

天使,
好凍喎,
見光都要著衫呀! :)

新鮮人 說...

伊麵丹,
咁慘?
好好照顧自己啦,
飲杯熱嘢啦! :)

新鮮人 說...

sam,
謝謝!
新年進步,
事事順利! :)

Ruth Tam 說...

It's minus 1 degree in Shanghai and I am extremely afraid of cold.

匿名 說...

天氣咁凍,好有冬天同新年feel呀...正!!

不過最好當然係連工都唔洗返, 可以lay系張被入面,歎住咁發白日夢....諗起都覺得好鬼正呀! 如果下年政府通過一條「嚴寒法例」:氣溫底過10度, 咁就唔洗返工返學,好似台風襲港咁, 就正喇!!!哈哈

新鮮人 說...

ruth,
負一度?
真係幾凍喎,
不過你係加拿大讀過書,
應該可以應付到吧!
但係小心身體,
香港哩幾日都好凍呀!

新鮮人 說...

魔法豆豆,
你吖,10度8度就想放假?
人哋美國加拿大要大風大雪先至放假架,
10度就放假?哈哈哈~~~
你就想囉! :p