2007年12月30日

等了又等......


有人想早啲,
有人想慢啲,
有人想控制住,
有人想自由點,
有人假諮詢,
有人要做騷,
有人要2012,
有人睇2017,
你又唔信我,
我又唔信你,
嘈嘈嘈...
等等等...

我怕我到死都見唔到直選!!!

9 則留言:

The Inner Space 說...

喬副主任曉陽先生,話人大講的算數,
2017 有特首直選,2020有立法會直選。


泛民自定高得出奇的門檻,唔合佢意就話失望,
我夠可以自定今年加薪四百%加得卅%就話失望,
聯交所自定明年恒指到六萬,得四萬就話失望,
唐唐話盈餘很小,拒絕大幅減稅,
哈哈!
到時派小小糖,大家就喜出望外!


數字既嘢我都曉玩喇!


泛民叫人罷工罷市罷課,支持直選,但冇一個願意辭職,拍臺唔撈,抗議? 損失系你地班支持者,每個月收議員薪酬,實報實銷開支攞足,系佢地尊貴的議員。

好呀! 要悲情吖嘛,學陳水扁捱槍啫!就連任總統嘞!

李柱銘絕食,最好是差啲并發病埋,得翻半條人命,
湯家樺又可以架禍畀左仔,連車燒到半呱,
咁就一定可以喚起選民支持泛民嘞!
七月選立法會實超額完成,成為第一大黨!
再谷褓呔上京,講數。

你地敢唔敢?


好嘞, 慶完! 請請!

新鮮人 說...

space,
其實點解你唔寫吓呢?
你都有意見有表逹嘅意慾喎!

PANG 說...
此留言已被作者移除。
PANG 說...

無計啦,有D人冇個陣就嘈冇
好啦,批准,又嫌三縑四,又呢樣又個樣
阿爺絕對可以唔批,話之個班人死
阿爺都讓步,係佢地唔肯讓
都唔知佢地搏咩,就算08比到直選,咪又係一獲泡!!!!

新鮮人 說...

天使,
每個人對直選嘅理念唔同,
無話啱唔啱,
不過事實通常比較殘酷!

匿名 說...

慶完! 請請!


所以唔寫嘞!

祇想補充: 泛民集體辭職『抗議』,祇失去六個月的薪酬和津貼,如果真系為人民,得民心,到七月就可以憑選舉重返『立法會』喇,連呢六個月既薪酬犧牲都唔肯,叫人罷工罷市罷課,點令人信服呢?系佢地心虛,到時七月選唔返入『立法會』?

泛民今次露了底!

Mugen C 說...

泛民... =.=

不x知所謂!

MC~

新鮮人 說...

space,mugen c,
泛民又好,保皇又好,左派又好......
不少都各懷鬼胎,
人人都為自己撈政治資本,
會真心為市民著想的,
真是少之又少! :(

匿名 說...

更正!

喬曉陽 應該是人大常委會副秘書長

所以應稱呼為

『喬副秘書長 曉陽先生』 才對!

謹表歉意!