2007年12月30日

自討没趣!


荃阿姐與一眾歌星於天水圍開演唱會,
由於大會處理失當,多派發了門票,
晚上有四百多名持票人仕未能進入,
他們在場外叫嚣指駡,
當中有人說:
「飯都未食黎排隊,點知一句爆棚就閂門,有飛(門票)都唔畀入,係咪睇唔起我哋天水圍居民先!」
天寒地凍無得睇演唱會當然唔開心,
大家有不滿可以投訴,可以發表意見,
但係自已標籤自己咪"攞假黎掉",
唔怪得人家會睇唔起某些人的!

14 則留言:

伊麵丹 說...

你好似好鐘意洋葱頭喎XD

新鮮人 說...

伊麵丹,
係呀,我幾喜歡佢架,
風趣,過癮又可愛,
繼續有黎架! :p

伊麵丹 說...

咁不如自己整個新鮮洋葱頭XD

新鮮人 說...

伊麵丹,
我劃公仔麻麻,
或者將來有機會,
但而家就唔會了!

伊麵丹 說...

唔緊要
改個新網名
就叫新鮮洋葱頭la~

匿名 說...

我真係唔覺得天水圍有咩問題...
我識好多人住果度啦~~
個個都正常過我!!!

匿名 說...

我都係o甘話,天水圍山明水秀,你地成日話佢地悲情,我就話佢地都唔知幾happy. 起碼我姑姐同佢班fan就不知幾歎,日日晏晝去飲茶,得閑就走去元朗shopping, 仲好過你同我

新鮮人 說...

伊麵丹,
小弟行不改名,坐不改姓,
我叫新鮮人! :p

新鮮人 說...

yanyan,
哈哈哈~~~
我都覺得好多人正常過你喎,
哈哈哈~~~~
因為你有個性囉! :p

新鮮人 說...

木頭狗,
要人看得起自己,
先要不要自貶,
說那句話的人是自討没趣吧!

匿名 說...

佢哋並沒有自貶
其實依家不少"弱勢社群"都係咁,我以前個project聽電話都聽唔少
佢哋不知幾醒, 透過標籤自己, 屈人"蝦"佢來榨取利益, 佢哋根本唔介意被標籤, 最緊要得到佢哋想要o既野
最慘係那些安份守己要俾呢 d 人攪到佢哋被人標籤的真正弱勢社群

新鮮人 說...

lala,
我無正面接觸過佢哋,
真係唔知有啲咁嘅人,
如果係就真係好令人失望! :(

Ruth Tam 說...

Even living in the same area, there are different kinds of people.

I think want they need is opportunities, just like what the organizer of the game show did.

匿名 說...

班天水圍人,成日搞到自己懶係慘咁搏同情, 搞到出晒名, 其實根本就係想裸著數!!