2007年12月19日

何去何從!?


中午時候,恩恩說Dan Fogelberg前天死了,
老實講,我對這個英文名不太熟識,
初初還以為是什麼時裝設計師,
後來心空兄告知才曉得是老牌歌手,
但我還是覺得名字十分陌生,
直至在網上找到他的"Longer"來聽,
才認得他是自己小時候在收音機時常聽到的那位!

小學時返下午班,
每天早上就是趕做功課的時候,
而陪伴我的就是收音機裏的歌聲,
當時不曉得誰是Dan Fogelberg,
但還是知道有一首叫"Longer"的歌好好聽,
因為longer這字對於小學生還是比較淺易吧!
除了這首"Longer"外,
他的"Sutter's Mill"和"Same Old Lang Syne"都是時常聽到的,
只是我這個懶惰的小學生從來都不曉得這些英文字而已,
但那些旋律早已深深植入我的記憶裏去了!

近年看見不少自己童年的歌手名星一個一個的走了,
覺得自己真的老了,人生好像己經走了一大半,
回首前塵,是不是白走了一生呢?
人生又何去何從?

延伸閱讀:
A Tribute to Dan Fogelberg

20 則留言:

Hyacinthus 說...

聽歌多數記歌名很少記得唱歌人,
不過不是原唱人我又有時聽得出,
longer呢首係很經典,由細聽到大!

xiao zhu 說...

好鍾意 Longer 呢首歌,但係真係而家先至知道邊個唱。

新鮮人 說...

風子,
我都係咁,
好多外國忝牌歌手的名字都記不起,
但一聽到首歌就覺得好熟! :)

新鮮人 說...

小豬,
係唔係同我一樣,
細個懶惰唔學好啲英文呢?
所以咪唔識囉! :p

匿名 說...

我也是因為 LONGER 認識 Dan Fogelberg!

約翰 丹弗
嘉倫 木匠

都是我喜愛的歌手,
兩人都是英年早逝。

xiao zhu 說...

係呀,仲駛講,聽收音機想學人聽英文台,但係都唔知人地噏乜。

新鮮人 說...

space,
Dan Fogelberg死時都五十幾了,
不過都算早逝了,
嘉倫就更加了,
都是厭食症害死佢! :(

新鮮人 說...

小豬,
哈哈哈~~~
我都試過懶醒學人聽英文台,
以為聽吓聽吓就會識,
結果物都聽唔明,
聽咗幾次就無聽囉! :p

Tonia 說...

I love this song too..... really sad..... he is gone.....

新鮮人 說...

tonia,
me too!
不過他的音樂會常留心中!

伊麵丹 說...

聽過Air Supply唱既"Longer"
但原來原唱係佢

新鮮人 說...

伊麵丹,
我覺得Dan Fogelberg型過Air Supply好多喎! :p

匿名 說...

唉...真係好唔捨得佢~
其實除左Longer~
佢都有好多歌好好聽架~~

Manna 說...

看你的blog,才知Dan Fogelberg過世了,婉惜,唱Folk /Folk rock的人,已買少見少了...唉...

謝謝你貼的歌,我非常喜歡,動人心弦.

新鮮人 說...

yanyan,
你買返佢啲碟來聽吓,
咁樣會唔會好啲,
就當佢還在生吧! :)

新鮮人 說...

manna,
謝謝留言! :)
Dan Fogelberg雖然是上一代的歌手,
但他的歌真是繞樑三日,
如今再聽都是百聽不厭!

匿名 說...

最近讀了張小嫻的《如果月亮有眼睛》,裡面都當當提及並引用Dan Fogelberg的Longer,我才知道這首歌的,想不到,才剛讀完本書,就在你這裡知道Dan Fogelberg剛剛仙遊的消息,真是太巧合了!

yuen luk luk 說...

呀...都係睇到你個blog先知道佢死咗, Longer我都好鐘意聽, 佢點死架???應該唔係好老啫???!

新鮮人 說...

豆豆,
是巧合,但不是好的,
Dan Fogelberg啲歌雖然係"老歌",
但絶不老土,
好多都好好聽,
有機會你都試聽吓!

新鮮人 說...

yuen,
佢係癌症死架,
死時大概五十幾啦,
你可以click下上面佢個名條link,
有詳細的記錄! :)