2007年12月19日

炸醬麵


圖片:www.nt.ntnu.no & tvzonebbs.media.daum.net

最近看韓劇茶煲阿四見到女主角好喜歡食炸醬麵,
食到一口一面都係,好似好好味咁,
戲入面啲炸醬麵黑麻麻又一pat pat,
賣相都唔係咁討好,
但係見佢哋食到津津有味咁又想試吓喎,
其實我連中國式嘅炸醬麵都未試過,
唔知韓式嘅又好唔好味呢?
究竟香港邊度有啲即食包裝韓國炸醬麵賣呢?

8 則留言:

匿名 說...

hahaha~~你同我阿媽一樣!!!
我阿媽買左出前一丁出既炸醬麵~~
味道都唔錯~~不過d汁就少左d~~~

新鮮人 說...

yanyan,
我唔似你阿媽! =______=!!

Oscar 說...

好啦~ 我地就派出新鮮兄去搵食啦~
去邊度食完正既炸醬麵返來介紹~ =)

新鮮人 說...

OSCAR,
我問你,你問返我?
激死! :P

狩萌獵人 說...

如果你不講我都不知原來炸醬麵有式之分.

新鮮人 說...

獵人,
我見中國的比較多湯,
韓式的好似乾身啲囉!

匿名 說...

喂,我而家好肚餓呀,見到啲面,唔理好醜,我都好鬼想食呀!

新鮮人 說...

豆豆,
果然係為貓喎,
唔理好醜,只要就手!! :p