2008年1月6日

就黎麵包都無得食


內地對小麥,麵粉等食品忽然實施出口配額管制,
香港麵包食物原材料供應立刻出現短缺,
好快就連麵包都愈來愈貴了!

專家話食物漲價嘅原因係因為全世界嘅供應都十分緊張,
其實我都唔係十分明白,
看新聞又唔多覺近半年有什麼自然大災害,
風災,水災就年年都有少少,
係唔係有蝗蟲為禍呢?
定亦或口蹄病個案多咗呢?
瘋牛症有大量擴散迹象咩?
係唔係咁樣就影響到啲食品供應呢?
有無人係度團囤積居奇,謀取暴利呢?
歐美國家又是否將大量生產過剩嘅農產品燒毁呢?

究竟糧食供應短缺是人為定天意呢?
以後啲貧苦市民生活就愈來愈難捱了!

16 則留言:

無情夜冷風 說...

其實香港啲麵包真係多姿多彩,美倫美換,睇見都想食。

個水晶梨都好正!!!!!!!!!!

新鮮人 說...

冷風,
係呀,
哩幅相我用過做header架,
你有無投票邊個header最喜歡呀?
1月8日個post呀,
係side bar有得投架,
仲有一日就停止投票啦,
請多多支持! :)

xiao zhu 說...

豬肉貴、雞鴨貴、蔬菜貴,我都冇咁大感覺,今次話麵包都會咁貴,突然有一種莫名嘅恐慌添。我好鍾意食麵粉做嘅食物,麵包好似飯咁,由細都大都食,仲好鍾意添呀。

匿名 說...

我公司樓下間麵包舖的包已經在過去半年間加o左1蚊價啦~

伊麵丹 說...

每個禮拜六我都去同一間野到食
一碗麵、一杯野飲
舊年$21.5
最近$22.5
琴日去食...$23.5

新鮮人 說...

小豬,
係呀,
你喜歡食嘅排包有無加價呀?
真係物都加,
收入又唔見加喎! :(

新鮮人 說...

木頭狗,
如果以$5一個計,
咁積係加咗25%喎,
真係好勁,
過兩日可能又再加了! :(

新鮮人 說...

伊麵丹,
物價飛升,
過幾個禮拜可能又再加囉! :(
到時你可能要留係屋企食了!

Ruth Tam 說...

The bread which was $10 a while ago is now $10.5, up 5%.

新鮮人 說...

ruth,
平啲嘅加得仲多呀,
五蚊個加到$5.5-6蚊,
加成10-25%呀! :(

狩萌獵人 說...

睇吓下一次到咩野無得食啦.

Tonia 說...

I like you photo (Bread and Apple)

新鮮人 說...

獵人,
仲洗睇,
豬肉,牛肉,雞蛋,麵粉......
物都貴到飛起嘞,
再攪死人啦! :(

新鮮人 說...

tonia,
靚嗎? 謝謝!
你有無投票呀?
我選揀返以前啲header畀大家選,
看看大家喜歡那個,
一月一日那個post呢?
真多多支持!

tofufa 說...

麵包都冇得捱 :(

新鮮人 說...

TOFUFA,
生活真是愈來愈難捱啊! :(