2008年1月5日

九流小說: 梅子排骨

『老嘢,你咁早出去做物嘢呀?』
『我落去買啲嘢,好快返! 』
『你行動又唔方便,揸住枝拐扙"督吓督吓"仲想去邊呀?』
『你唔好理我啦,我自己會搞掂架啦!』
『係嘞,唔理你嘞! 做咗幾十年夫妻,我唔理你邊個理你喎!』
『得架啦, 我係樓下買少少嘢喳!』
『咁你小心啲呀,快啲返呀!』
『哦!』

『你返黎喇,做物喘哂氣呀?快啲坐低休息吓啦!』
『.......你攞入厨房煮吖!』
『咁辛苦買啲物嘢返黎呀?』
『係梅子同排骨呀!你好鍾食架!』
『你想食咪叫我買囉,唔洗自己去買,你個病都未好返架!』
『你以前好鍾意食梅子排骨架,我哋以前好喜歡煮黎撐枱腳架!』
『係嘞係嘞,我哋都老到無哂牙嘞,點鬼食喎!』
『啜吓啲味都好嘛,酸酸"尾尾"好好味架.』
『你個為食鬼吖,咁耐啲嘢都記得,真係服咗你!』
『你快啲煮啦,我好想同你一齊食呀!』
『好啦,好啦,你等一陣啦!』

『老嘢, 你係出面坐吓先,好快有得食架啦!』
『啊......』
『老嘢呀, 你記唔記得啲排骨洗唔洗汆水架?』
『......』
『唔出聲,你都係唔記得啦,都係靠我架嘞!』
『好快嘞好快嘞,你等多五分鐘就得喇!』
『......』
『搞掂嘞,老嘢你開枱先啦!』
『黎嘞, 為食鬼,快啲埋黎試吓啲味同以前有無唔同!』
『......』
『喂! 老嘢,老嘢做物坐係梳化唔理我呀?』
『......』
『老嘢~~~~~你唔好呀!! 老嘢~~~』
『......』

26 則留言:

Hyacinthus 說...

寫實小說吧?!

此情此景在某某某片段中看過,雖然形式不同但意念相近,人在彌留間總愛回顧以往生活點滴,老伴同行相依記掛的又豈祗是一碟的梅子排骨!?

或許是口語化的原固,"老嘢"雖是不雅遣字卻很是親切,就像是在你我生活左近!

新鮮人 說...

風子,
夢中境象,
感覺頗深,
起身就筆,
淺薄文章,
切莫見笑!

伊麵丹 說...

尾段有點似無線肥皂劇既劇情:(
頭果幾段幾有趣:)

新鮮人 說...

伊麵丹,
謝謝意見!
下次會再努力! :)

xiao zhu 說...

真係夢中景象黎架?

匿名 說...

你的前世發生咗
在潛意識中發夢
有冇記得個樣貌
去拼圖又到報館
發出尋人啟事喇

新鮮人 說...

小豬,
係呀,
夢中景象!

新鮮人 說...

SPACE,
前世事,
又點會可以有潛意識呢?
就算真係有前世今生,
飲過孟婆湯,
都唔會記得啦!

The Inner Space 說...

哈哈哈!!!
你趕住出世
未飲嗮碗湯
就過橋投胎
咁咪記得啲囉!

Hyacinthus 說...

我又怎會見笑呢?!不過如果你絕一點,用"死嘢"二字,形容那種既相依卻又怨侶的關係,咁就真係笑死我啦 :p

btw,樓上位space很可愛,咁你又有無飲嗮碗湯呀?重記得幾多野?哈哈哈...

新鮮人 說...

space,
咁我就唔知喎,
或者我真係無飲哂架!
所以發埋哩啲夢.

不過就算係真係,
一切都過咗去,
追憶都無意思了!

新鮮人 說...

風子,
上一代比較含蓄,
"死嘢"二字好像輕挑了一點,
我諗很多老人講不出口喎! :p

Mugen C 說...

Very Sad Story indeed! I know it was only a dream...but truly it was very sad! :(

MC~

匿名 說...

我嗜鹹 甜甜酸酸 的 梅子排骨 我一定唔會食!

我多數整 蒸『豉椒排骨』。

匿名 說...

做咩寫埋d咁既小說~~播d咁既歌~~
搞到人地心酸酸的~~~

新鮮人 說...

mugen c,
thanks!
夢醒有感而發,
真係有少少傷感! :(

新鮮人 說...

space,
豉汁排骨?
我都喜歡食喎! :)

新鮮人 說...

yanyan,
發完夢,
有感而發,
所以寫下來,
只是夢一場,
唔好心酸啦,
笑返! :)

匿名 說...

豆豉 加 紅色的尖的辣椒絲,一起蒸排骨,
是為 『豉椒排骨』,辣辣地的!

小小一隻就夠,如果唔記得買紅辣椒, 就用辣椒醬撈啲排骨,同埋豆豉來蒸,冇咁好,但都 OK 的!

你講果啲 『豉汁排骨』 唔辣架!

新鮮人 說...

space,
我都估到你會咁解柝架嘞,
食得多辣椒會痾唔出x喎!

"食一隻點會喎!"
"打個比喻啫!" >.<

Hyacinthus 說...

oh, it recalls my memory another good song from S.H.E.
a promise! that one should neutralize the sorrow shared from this post as well the song goodbye my love then. and here you go ~
http://www.youtube.com/watch?v=K5fYOjWUXrM

匿名 說...

食得多辣椒會痾唔出x喎! "食一隻點會喎! 打個比喻啫!"

唔使慄播!

我真係試過架!

我係星架坡,日日食 海南雞飯,又紅雞 又 白雞 啲黑醬油再加紅辣椒絲,真係有次便疪起來,好辛苦才方便完, 真是感覺到『辣辣地』架!

新鮮人 說...

風子,
GOODBYE MY LOVE比較幽怨,
很適合老年喪偶的悲痛感覺,
所以才選了這首歌來用!

新鮮人 說...

SPCAE,
唔係"慄",
係唔想有爭議啫! :P

The Inner Space 說...

真係改咗啲脾氣播!

新鮮人 說...

space,
哈哈哈~~~~~ :p