2008年1月29日

暖水袋

昨天買了個用電暖水袋,
這幾天天氣真的好凍,
連我這個身體強壯的傢伙手腳都有點凍冷,
但買暖袋主要是給新鮮媽用的!

雖然賣暖水袋那個阿姐話可以保暖十小時,
但未用就知佢誇大啦,
昨晚試了一整晚,
插電五分鐘個袋就好滾,
拔電後大約可以保暖三四個小時啦,
抱住個暖袋坐係梳化睇電視真係好舒服,
我想都幾啱新鮮媽用吧!
等我試多幾日,
如果安全嘅就送畀新鮮媽!

24 則留言:

xiao zhu 說...

好滾? 會唔會熱得滯"lat" 親架?

新鮮人 說...

小豬,
咁又未熱到會lat親,
少少熨手,
但都安全嘅! :)

Hyacinthus 說...

係呀,天氣好涷,涷死人啦!
我唸我都要一個暖水袋!
唉.......

匿名 說...

我用左幾年既微波爐暖水袋無
耐前穿左,去翻之前買既地方
又唔見,所以而家無得用,好
彩而家有一個人肉暖爐頂住擋

匿名 說...

haha~原來係用電既
我都係鍾意以前紅色膠果隻多d~~
我細個成日用架!

The Inner Space 說...

試多幾日都回暖了!

要等下次寒流 新鮮媽才用得着喇。

Ruth Tam 說...

I always use that. It's great.

詭異的木頭狗 說...

電毯我就用過, 電暖水袋就未試過, 貴唔貴架, 係邊度有得賣?

新鮮人 說...

風子,
快啲買個啦,
頂住檔先啦,
遲的再揾個大嘅啦! :p

新鮮人 說...

coobe,
有人曬命呀~~~~~~

新鮮人 說...

yanyan,
我從來都未用過架,
只是見天氣好凍,
老人家又年紀大了,
所以就買返個畀佢囉!

新鮮人 說...

space,
唏~~~
你梗係要講啲掃興說話嘅,
好唔好講啲好啲架??

新鮮人 說...

ruth,
原來你有用開架,
等我仲叫你買黎!! :p

新鮮人 說...

木頭狗,
我係街邊買喳,
你試吓啲運動舖或者百貨公司問吓,
可能會有的1

匿名 說...

因為我個人理智務實囉!

新鮮人 說...

SPACE,
你掘雷鎚就真呀!! :p

xiao zhu 說...

哈哈,掘雷鎚? 咪即係我咁囉,同道呀!

今晚仲咁凍,咪用得著囉。

Tonia 說...

we have minus 10 degree... with wind feels like -20 ~_~

新鮮人 說...

小豬,
你多愁善感呀,
容易受寒,
著多件衫,
咪硬頸呀! :)

新鮮人 說...

tonia,
凍死人咩~~~~~
要我長住,
實頂唔住呀! :(

The Inner Space 說...

英文 “Blunt” ,
白話文 『鈍』,
廣東話 『掘』 !

但『掘擂鎚』是指擂碎的嘢,個件工具,好似『擂芝麻糊』,『擂杏仁糊』,等等。還有把中藥擂陳粉狀,方便服藥。 但我是冇乜『擂氣』架咋!

新鮮人 說...

space,
哈哈哈~~~
無嘢好講囉! :p

Hyacinthus 說...

唉,太涷啦,乜心情都無...

新鮮人 說...

風子,
你買咗暖水袋未呀??