2008年1月30日

又有人食飽無嘢做!

藝圈又有咸照風波,
今次風潮源起互聯綱,
報紙傳媒則吹波助瀾,
從前說傳媒是不良風氣的始作俑者,
今天所見卻未必是事實全部!

咸照一張接一張的傳出,
討論區內互相討論傳閱,
網站删了又再被人貼上,
人們邊鬧又邊傳遞相片,
當這些曾經鬧傳媒下流的人做着這些事時,
可知自己亦都是一樣無恥無知,
傳媒為"銷紙"做下流事為小人,
大眾邊駡邊看邊傳閱為偽君子,
風氣如此,實屬自作自受!

有些人抱着求真的態度去硏究相片的真偽,
其實一樣無聊偽善,
相片是真是假又如何?
人家有無做過又與你何干?
知道了就代表自己聰明過人嗎?
花那麼多時間做這些無聊事有何用?
難道食飽飯無事做咩?
予其做這些無聊事,
倒不如花心思去關心自己週邊的人吧!

寫這篇的目的是希望表逹自己心中所想,
如果因為我這篇意見而引發看了的人走去追尋咸照,
這實在不是我心中所想了!

相關文章:邊個最賤?

19 則留言:

匿名 說...

啊 噢 我是少數未睇過的!

哈哈哈! 前個輪咪講過 荷里活有部電影
untraceable 系我個邊介紹過,
有個變態殺手,將受害人打毒針上網,
每點擊進入網站,就多打些毒液入,
受害人身體,直至死掉為止。

每個點擊瀏覽者都是幫兇!

伊麵丹 說...

我一知道件事
都知黎黎去去都係咁
一係做新聞
呢D新聞果對孖妹特別多
就真係唔信你特別靚女
二就係無聊人合成相
合成相多的是
何況真與假都冇意思
你要舊真既垃圾同假既垃圾人地都當佢係垃圾架啦
幅相貼得上網就已經有問題
理得佢真定假
我就話最食飽飯無屎屙既就係估佢真定假果個

Ruth Tam 說...

It has been on front page for 2 days.

新鮮人 說...

space,
那個比喻好貼切,
引用得好好,
無錯,
每個點擊者都是幫兇!!

新鮮人 說...

伊麵丹,
無論被人貼嗰個是否靚女都無謂啦,
就算真係美若天仙就可以咁無恥咩,
今次可以反映出現在不少青少年以前不少成年人啲人格和操守都好差,
香港嘅未來,
唉~~~~~~

新鮮人 說...

ruth,
你話啲人係未無聊吖!!

匿名 說...

已經搵到疑犯嘞!

警務處長鄧竟成表示,網上流傳擬似藝人情慾照片的案件,警方拘捕了1名港人,警方正繼續調查。

他表示,警方非常重視這宗案件,已即時透過互聯網供應商刪除相關相片,以免繼續流傳,並展開調查。

匿名 說...

sorry 係我 登的!
已經搵到疑犯嘞!.....

新鮮人 說...

space,
揾到一個半個人頂罪有用咩?
根本就係風氣問題,
你睇吓啲討論區討論得津津有味,
可見社會風氣之差啦!

而且網絡上咸照何其多,
只不過不是明星照,
所以才無咁多人講之嘛,
歸根究底係市民的人格問題,
唔係就如斬腳趾避沙蟲,
無補於事吖!

匿名 說...

『你睇吓啲討論區討論得津津有味,可見社會風氣之差啦!.....而且網絡上咸照何其多.....』

咁你承認有份進入討論區睇相,又有睇啲文字喇,同上網睇鹹相! 哈哈哈, 津津有味呀?好奇心真是好難頂。

我就真真真係冇睇過啲相,亦冇進入個討論區,祇是在睇明報網上報導,好難認同你話津津有味之說。

另網上睇『鹹相』都無我份,不過我唔會偽君子,假道學,反對別人睇『鹹相』既,這是純個人選擇,因為大家都是成年人。

新鮮人 說...

space,
哇~~
你玩文字獄仲另過朱元璋喎!!

我無入過去睇,
係噚日報紙講過,
請你唔好再捉住一兩句就咁估,
我好實在話你知我無睇過,
亦無咁無聊去揾,
我有睇又洗物唔認呀?

其它咸相以前實有睇過,
完全無睇過嘅人唔係無,
不過應該入博物館,
我無咁清高話自己從未睇過咸相,
但亦不是下流偽君子,
不會講一套做一套!

今次問題係社會風氣,
請不要時常離題,
走向討論我個人,
這不是有意思的討論方式,
亦不需要在這裏証明我個人操守,
無睇就無睇!

講到尾,
你係同意就同意,
唔同意我嘅睇法就發表你嘅意見,
無謂次次講講吓講到我身上噃!!

伊麵丹 說...

香港既未來未必會咁灰既
唔好睇少互聯網既力量
俾D信心、憧憬黎啦!:)

新鮮人 說...

伊麵丹,
互聯網嘅力量的確不少,
只是用嘅人嘅人格好多都有問題啫!

匿名 說...

新鮮兄:
你上面真係講到似層層至有咁既誤會,
你澄清咗重申立場咪得囉我會相信你!

我地咪一早同意咗:

『每個點擊瀏覽者都是幫兇!』

所以係一定唔會登入去睇既。

新鮮人 說...

space,
你呀,
有個習慣,
就係好喜歡quot人哋一兩句來估,
估到似層層就以為真,
次次要人澄清好無謂呀,
唔該請求你不要咁啦!

討論問題變討論人家本身是好無意思嘛!
你都唔喜歡人家講到離題啦!

其實我好想你去睇吓係blog頂個"declaimer"!

係咁啦,
我就係咁直架,
你唔好見笑!

匿名 說...

辯論 debate 咨詢 interrogation 盤問 cross examination 之類,係咁個播。

專 Quote 人地的『句子』,執著線索,就一直砌落去!

不過我可能習慣性,太投入,太形式化,太公式化,太理性化,少了些人情味,令人覺得好 blunt 咗啲囉!

匿名 說...

Disclaimer 免責條款

This disclaimer applies to any site that displays the 。。。。。

相信是blogger 說明 文責自負,與本blogger 網站冇關!

即是 無記係啲訪問討論節目後尾,一定話嘉賓的立場非本臺的立場,一概不負責任。

新鮮人 說...

space,
係都要包抅頸嘅噃,
邊個要同你辯論喎,
你講嗰啲又唔係討論嘅主題,
近乎人身攻擊喎!

新鮮人 說...

space,
你都係無得救架嘞,
睇嘢淨係會睇到自己想睇嘅,,
同啲大陸官員一樣,
唉~~~
唔講啦,
講你都唔會理,
留返啖氣暖肚好過!
係咁啦!