2008年1月31日

同志們~努力走出大風雪!


圖片:蘋果日報

同志們,
我國近月遭受到罕見的巨大雪災,
中部和中南部多處地方出現特大風雪侵襲,
交通停頓,電力不繼,大量人民生活在冰冷無電的環境,
就是大城市如廣州,上海等地都出現電力不足的情況,
而且因為不少電鑬被大風雪摧毀,
導至高速公路不通,火車班次停頓,
飛機場,火車站出現數十萬滯留的旅客和民工,
雖然温家寶總理已南下巡視和督促搶修,
但情況仍然十分嚴峻和困難重重,
不知大量滯留它鄉的人民可否如期回家過年!

另外,
大風雪亦對國家經濟做成龐大的損失,
除不少農作物受大風雪摧毀外,
公路受阻,物流不通,各類出品以至食糧都不能付運,
煤炭亦不能及時運住各地的發電廠,
電力供應出現空前的危機,
除人民家居電力不足外,
不少工廠和礦業都要停產,
情況在相互影響下,
促使國家處於極度困難的局面!

而且又由於雪災的摧毀,
對公司以至私人財產都做成莫大的損失,
各地出現不少向保險公司作出巨大賠賞的要求,
對內地不少有保險成份的股分造成空前的壓力,
內地股市在風雨飄搖的情況下就如雪中加霜!

同志們,
雖然我們處於"冰天雪地"之下,
但我們一定要咬緊牙關,
多點關心內地的同胞和雪災情況,
所謂唇亡齒寒,
香港是不可能獨善其身的,
但只要大家的努力,
我們一定可以克服難關,
從漫天風雪裏走光明的!

24 則留言:

匿名 說...

講有咩用!

洪水年年來,愛國港人就年年都捐款,
今次『數十年一遇既大風雪』,
又要發起捐款運動至得嘞,
無線立刻聯絡『演藝人協會』,
籌辦 『萬千風雪香港情』籌款晚會!

新鮮人 說...

space,
中國有錢人大把,
如果錢就可以解決問題,
根本就唔係問題了!

匿名 說...

滯留在廣州的百萬民工,當然需要時間安排運輸,載他們返鄉下過春節,有錢都急不來。

但受暴風雪影響的何止啲滯留民工。

貴州廣西湖南湖北江蘇受災地區廣泛,塌屋不少哩,偏遠的連電力都無,啲輸電的電纜電塔,被積雪過重,倒了下來。 比起洪水災難,不遑多讓,是幾十年一遇的風雪暴災難。

攪返個籌款晚會,等香港啲有錢人出吓名,籌啲善款,幫助內地受風雪災害的同胞,過個好年。

伊麵丹 說...

香港地有幾多人會好似你咁諗丫
我諗今時今日仲有香港人覺得內地人係賤民!

新鮮人 說...

space,
好呀!
等你係你blogger發起了,
我實支持你架!

新鮮人 說...

伊麵丹,
如果香港人真係咁諗就可笑了,
內地唔知多有錢佬呀!
不過就算無錢嘅都係人黎,
唔可以咁分嘅!

詭異的木頭狗 說...

其實佢地有冇諗過留番係廣州過年仲好啦~

新鮮人 說...

木頭狗,
佢哋應該有諗過,
相信亦有好多人留係廣州過年,
但仍然有好多人因為好多年都無返過老家,
所以才會這樣辛苦都要迫返去啫!

匿名 說...

唔使我提出架, 我窮鬼一名,無用架!

由 無記 演藝人協會 港區 人大 政協
加埋 豉油黨,雲見聯,加上析出善意的範文
臨過年前攪翻個

『萬千風雪 香港情』籌款晚會,由 野蠻奶奶 戈師奶 唱
『萬水千山總是情』至有卓頭!

Hyacinthus 說...

新鮮,愛國愛黨又記一功!
好,來日給你一梅紅星為獎作記 XD

狩萌獵人 說...

如果買左保險一定搵到唔少.

匿名 說...

年年都係咁
中央政府放多d時間去解決大陸既問題好過
咪鬼理香港咁多~~

新鮮人 說...

space,
你咁多idea,
唔提供畀佢哋就浪費哂啦!

新鮮人 說...

風子,
我要大紫荊架,
哈哈哈哈~~~~~

新鮮人 說...

獵人,
要有損失先至有得賠架,
唔係死人就係崩樓,
咁嘅錢會唔會都罷就啦,
唔通你想要咩?
儍瓜!

新鮮人 說...

yanyan,
今年嘅風雪是特大的,
天災哩樣嘢好難講!

中央唔理香港都幾大鑊,
啲豬牛羊雞鴨鵝全部食品供應都好有問題架,
仲有啲自由行,
啲確幫助香港不少啊!
計無兩頭利嘛!

匿名 說...

worldvision 宣明會
已經開始籌款喇,
無記唔會等好耐。

我呼喻啲小朋友們,
將豆返嚟既利是錢,
捐畀國內各省各市
受風雪災的同胞們。

新鮮人 說...

space,
好彩我唔係細路哥,
唔係實同你死喎! :p

匿名 說...

『小朋友』 泛指
沒有正式簽結婚證書的未婚人士.
會出門拜年仲有收利是討利是的,
不論年齡不分性別男男女女都算。

新鮮人 說...

space,
一樣會同你死過!
哈哈哈~~~~~

Hyacinthus 說...

我得荷蘭水蓋咋,
董伯伯都有一個,
咁,你要唔要呀 ?

新鮮人 說...

風子,
我唔要,我唔要,
我要暖水袋! :p

匿名 說...

周日無線《雪中送暖》賑災籌款晚會。

由你我在一月卅一日講起,卒之在明天二月十七日,
無線舉辦賑災籌款晚會。

新鮮人 說...

space,
大陸大把有錢人,
唔知有無類似嘅籌款呢??