2008年1月12日

愈怪愈過癮!


香港人喜歡遊旅,
聽說大部新春旅行團都滿額了.
每個人旅遊的目的都不同,
但不少香港人主要是shopping,
去歐洲,去日本最喜歡就是買買買,
一"唊"去,五"唊"返,
看不看風景都不重要,
最緊要shopping買嘢!

除了買東西外,
香港人都要住得好,
揀酒店都要睇幾多粒"星",
唔係五星就唔肯住,
其實夜夜先返酒店,
晨早六點就起身走人,
多粒"星"又有什麼大不了.
如果是我揀的話,
我就一定揀啲有趣過癮嘅黎住,
雖然未必最舒服,
但是住係啲有特式嘅酒店是很有意思的,
不但新奇有趣又可以增廣見聞,
予其住啲間間一樣嘅五星酒店,
不如住啲新穎趣怪的住宿吧,
相信住完永世難忘兼回味無窮,
旅遊是這樣才會過癮嘛!

16 則留言:

xiao zhu 說...

真係幾得意喎。我諗起老夫子呀。

伊麵丹 說...

但願佢唔好俾風吹走:(

Oscar 說...

令我諗起叮噹D露營道具.
忽然拎個波仔出黎, 一變大就有房有床有浴室~ 感覺同現實呢D好似~

Hyacinthus 說...

以上說的旅遊特徽,本人皆不適用 :p

我也喜歡旅遊,但一定不會選擇假期旺季,也不愛跟鴨仔團行行企企,愛住hostel或B&B,看風景是我的首選,買唔買到野倒是次要,不怎打緊,行理麻當真要輕便,一"唊"去一"唊"回,去成半個月有多,個唊也祗是細size而已,皆因可以行得快走得快,而最重要的是要扛時,我還扛得動!

哈哈,咁我重係唔係香港人???

匿名 說...

呢睇似是大坑渠比起我在日本住個啲
Capsule Hotel 已經大很多舒服多。

公幹住五星六星級酒店哈哈哈補翻數!

Ruth Tam 說...

When traveling, at most I have 1 hand carry and a backpack, even I went to Europe for 4 weeks.

In Europe, I very often take the train and I need to put the luggages on the rack. So, they can't be too heavy.

Seldom buy a lot of things when travelling because I need to carry them. Whatever I buy, it needs to be very very attractive.

Like going to parks or just walk around in countryside or old town. Not much interest in shopping as I am very particular in what I wear. Usually can't find anything I really like.

新鮮人 說...

小豬,
老夫子無咁新潮喎! :P

新鮮人 說...

伊麵丹,
唔會掛,
你又試吓走去盤推吓佢吖哪,
睇吓你推唔推得到吖! :P

新鮮人 說...

OSCAR,
係噃,
你咁講又幾似喎,
你唔講我又唔覺添! :P

新鮮人 說...

風子,
你是香港古怪人,
哈哈哈~~
我都係咁,
曾經去泰國時,
臨上機先攞嘢走,
一個小背包三件T-SHIRT三條波褲就去機場,
返黎就一樣,
都唔知幾爽! :)

新鮮人 說...

SPACE,
我諗我唔住得棺材酒店,
我懷疑我有幽閉空間恐懼症! :P

新鮮人 說...

Ruth,
我都是這樣,
好多嘢買返屋企都無用,
得過擺字,
如果唔係真係好必要,
或者真係好靚好有用,
我都好少買東西,
費事拿到手軟嘛!

狩萌獵人 說...

圖片那間會唔會因為個房係圓而滾走?

新鮮人 說...

獵人,
相信那個大石屎渠下面兩邊應該有東西把它固定的吧!! :p

PANG 說...

@@ OK喎....

新鮮人 說...

天使,
你都想試吓? :p