2008年1月12日

今天真高興


今天是甩難的日子,
工人以極速把竹栅拆了,
窗外再不是紗網和竹栅,
藍天太陽終於可以直接照射到屋裏,
我再不是籠中鳥,
可見望得又清更遠!

32 則留言:

xiao zhu 說...

恭喜呀,就擺番兩圍慶祝喇咁!^_^

伊麵丹 說...

請食飯慶祝XD

新鮮人 說...

小豬,
好呀,
就今晚dragon-i九點啦,
不見不散! :p

新鮮人 說...

伊麵丹,
餐蛋麵加冷奶茶啱你口味嗎?
今晚彩雲冬菇亭見!

11:00pm ok? :p

Ruth Tam 說...

That's good.

匿名 說...

原來真係完了,總算嘞難!

我先睇了你在我 Cbox留言,再去你cbox 睇,聯想到一定是工程完畢,所以你要進行大清洗!

一次過做咁多,小心吖!

匿名 說...

甩難 個 『甩』 是點打出來?

拼音呢?

新鮮人 說...

ruth,
thanks! :)

新鮮人 說...

space,
謝謝關心,
仲頂得住,
抺完真係好舒服,
好怕污糟!

甩字倉頡碼係"月手山"(bqu)
拼音我就唔識了! :p

匿名 說...

不過第時觀塘大重建就慘了....
我地都係快d搬走好~~~hahaha~

HanaMaru 說...

Space: 甩既拼音係shuai。

伊麵丹 說...

我除左「sap」蛋外咩蛋都唔食
好憎流質蛋黃既腥臭味:(
如果腿牛麵就好啦:)

匿名 說...

有難! Thank you,merci,謝謝! 花丸樣

匿名 說...

甩 "月手山"(bqu) 唔該嗮! 新鮮兄。

Hyacinthus 說...

恭喜恭喜,恭喜放監啦 ~
擺兩圍呀?咁我要坐響豬仔隔離架!

另你要望得又清更遠來做乜呀?!

新鮮人 說...

hanamaru,
謝謝協助! :)

新鮮人 說...

伊麵丹,
年青人唔應該咁嘴尖架!
有物食物囉! :p

新鮮人 說...

space,
唔洗唔該! :-)

新鮮人 說...

風子,
噚晚搞咗囉喎,
不過小豬甩底喎,
無人黎喎! :(

哈哈哈~~~~~
你無睇上面咩? :p

睇遠啲清啲唔會掉落坑渠嘛! :p

新鮮人 說...

yanyan,
你同重建區差咁遠驚物喎,
度度都有重建啦,
你搬得去邊喎!
唔洗驚,
驚就兩份囉! :)

狩萌獵人 說...

其實係點,真係好難受?

新鮮人 說...

獵人,
大廈要裝修,
成坐要搭栅封沙網,
沙塵滾滾又不見天地,
有些單位又要拆露台,
不單好似地動山搖咁,
早幾星期又要油油,
所以窗都要封密膠紙,
完全不可以開窗,
又噪又黑又多塵,
你話慘唔慘吖? :(

Hyacinthus 說...

"睇遠啲清啲唔會掉落坑渠嘛! :p"

NO,坑渠係係地下既,你個頭祗顧向上,又話要睇遠啲清啲,咁樣祗會更快更準咁掉落坑渠 :p

新鮮人 說...

風子,
望遠啲唔係一定要向上望喎,
如果是海天一線,又何以分上下呢? :p

Hyacinthus 說...

"如果是海天一線,又何以分上下呢?"

你係樹耍我哦,月華街何來海天一色?四增牆就有!另,若是真的海天一色,海跟天都沒有坑渠,不過你站的陸地就有個大坑渠,你祗顧你的海天一色,咁都係掉落坑渠既啦, 哈哈 :p

新鮮人 說...

風子,
物你咁理智架?
一啲都唔浪漫! :p

匿名 說...

『海到盡處 天是岸,山登絕頂 我為峰。』!

新鮮人 說...

space,
豪情萬丈喎,
好句好句,
讀得書多係唔同啲! :)

匿名 說...

『海到盡時天是岸,山登絕頂我為峰』
是劉海粟先生的自題,也是他的座右銘。


你上文有『滄海一粟』

『滄海』 你話聽過嘞!

咁唯有搬埋 『一粟』出來喇。

我是小男人,那有豪情,知道邊度有得抄啫,

orz

新鮮人 說...

space,
我都知不是出自你手筆,
但熟讀唐詩三百首不會吟時也會偷嘛,
你看得書多,
自然會出口成文,
這是有學識的表現囉!

Hyacinthus 說...

唓,我講事實唧,都唔知幾浪漫呀 ~

一個人能為天海一色醉倒,連踩落坑渠都唔太介懷,甚至覺得很開心, 那不是很浪漫的事嘛? :p

新鮮人 說...

風子,
海天一色勁浪漫,
踏落坑渠天色晚,
滿腳牛屎抺掉難,
難為詩人獨自嘆! :p