2008年1月7日

值得讚揚的 外展社工

昨天在某商場平台見到三個社工和一群十四五歲的少年,
其實都唔肯定那三個是外展社工,
只是覺得他們年紀略長,
講嘢又有紋有路,
雖然聽不到他們說什麼,
但覺得會是一些勸告的說話!

那群少年有六七人左右,
有男有女,金毛奇服,
口含香煙,隨地吐痰,
一看就知是街童成群,
雖然走來走去,企又企唔定,
但最奇怪的是他們又肯聽那些社工講道理喎,
來來回回都是會回到社工跟前,
有時真係幾佩服啲社工,
他們對那些反叛性特強的少年都有一手,
總有辨法弄得他會熨熨貼貼,
而且上班時間又長假期都要開工,
如果没有相當的耐性和熱心是做不下去的!

說真的,
必需要有一顆熱切的心,
才可能做到外展社工這種吃力不討好的工作,
人工又唔係高,但係日曬雨淋,
又要時常聽埋啲(口靚)仔(口靚)粗口爛舌,
花咗心血又唔知有無效用喎,
而且案件又多又煩又難啃,
你估好易做呀?
所以我在此向他/她們致以高度的讚揚,
希望政府能給他們多點投放資源,
讓外展工作可以發揮到更大的功效!

8 則留言:

匿名 說...

欲罷不能

再想問問, 點解啲社工要求同工同酬???

我們加入私人機構,當然同工,但和政府內部的雙同工種, 薪酬不是一樣,邊有政府裡面咁正! 但認命,自己考不入政府! 咪係外邊做囉,等下囉。

但啲社工入唔到政府,加入私人志愿慈善團體做,點解佢地要要求同工同酬呢?入私人機構當然就要接受不同酬喇!鬼叫你考不入政府機構咩!

他們的論點在那裡, 有乜特別,要求同工同酬?

新鮮人 說...

space,
知你皮性啦,
你點會咁易收工吖! :p

我對這個問題都是門外漢,
知是知少少,但唔敢亂答你了!

你想知多啲可以看看下面:
http://pegpeg.blog44.fc2.com/blog-entry-812.html

匿名 說...

之前睇星期二檔案,
外展社工係最少資源的也是最辛苦的一群~
有時還要三更半夜出動~~~

我都有諗過做社工架~!
不過我唔想讀社工所以無選到~~hahaha~~

新鮮人 說...

yanyan,
你外型夠cool,
可以做社工架,
因為同那些年青人容易溝通嘛! :p

Ruth Tam 說...

They are really respectable.

匿名 說...

睇咗喇!



但個論點是由于私人志願慈善機構現時不能提
供同工同酬所以留不住人才要求政府多撥預算
畀多啲錢給私人志愿慈善機構。


同社工行出來要求同工同酬是倒果為因,
是格硬嚟拉埋一齊談是扎綁銷售的方式!
哈哈哈死嘞實有很多社工 BANG 我嘞!

加入私人機構工作在香港沒有規定一定要不比政府低
若咁既邏輯可以成立的話咁全港所有勞動力受薪階級
都要有劃一薪酬表如果唔係就出來攪示威要求同政府
雇員同工同酬

點解佢地咁惡?

哈哈哈死嘞實有很多社工 BANG 我嘞!

新鮮人 說...

ruth,
是啊,
他/她們除了當份工外,
心中還是有一番熱誠的,
好值得尊重! :)

新鮮人 說...

space,
我不是當事中,
不知固中知味,
所以不便畀評言,
你有問題,
可以係那邊問問人家喎,
你問咗無呀?