2008年2月2日

冷 . 感

在這個又凍,又濕,又下雨的日子:

最安心的是郊野救火隊,因為不會有山火發生.

最賺錢的則是羽絨城,因為最厚那件倉底貨都會有人要了.

最莫明其妙的是中學生,因為他們再冷都不愛穿校褸.

最怕見到的是拿着雨傘的阿婆,因為她們的傘尖總會插到你!

最想飲的是玻璃樽裝熱維他奶,因為可以感受拿在手裏的温暖.

最懷念的是小學時代沙田火車站的熱雞肶,因為它們在寒冬裏會冒煙!

最悲哀的是一個人吃飯,因為又凍又靜又孤單!

12 則留言:

Hyacinthus 說...

哎,全中啦 ~
1) 之前燒光晒啦,重有得燒咩 ~
2) 剛剛先至買左件,平左1/3都算抵買,不過不是羽絨!
3) 我著到似隻粽,隔離屋位中學生姐姐,一條校裙加件穿有花泠衫就得,勁!
4) 我呢兩日中左幾次,係阿婆把傘~
5+6) 玻璃樽裝熱朱古力+熱雞肶=perfect
7) 天寒地凍,一個人吃飯/工作,不至悲哀實是有點兒孤獨,哎...

Ruth Tam 說...

I always eat alone.

無情夜冷風 說...

昨日你叫我積極嘛!
忘記了乎?^^"

新鮮人 說...

風子,
1) 唔係掛??!!!
2) 冬天是買衫的季節嘛!
3) 係,佢哋是外星人,所以唔怕凍!! :p
4) -_____=!! 同病相憐!
5+6) 好肚餓了!!
7) space好似都係喎~~~ :p

新鮮人 說...

ruth,
冬天一個食飯,
感覺唔係咁好! :(

新鮮人 說...

冷風,
我好積極吖,
最後嗰句是道出別人的心聲而已! :)

匿名 說...

新鮮人:最悲哀的是一個人吃飯,因為又凍又靜又孤單!

冷風:昨日你叫我積極嘛!忘記了乎?^^"

風子:天寒地凍,一個人吃飯/工作,不至悲哀實是有點兒孤獨,哎...

新鮮人:我好積極吖,
最後嗰句是道出別人的心聲而已! :)

Ruth:I always eat alone.

新鮮人:冬天一個食飯, 感覺唔係咁好! :(

新鮮人:space 好似都係喎~~~ :p


嗄、嗄、嗄! 我由頭到尾都冇出聲,點解我個『朵』 會出現既?

新鮮人 說...

拋磚引玉!

bbj 說...

玻璃樽裝熱維他奶......
好凍的日子一定想起,小時候一人枝,仲有那個廣告.回憶總是美好!

伊麵丹 說...

點解唔著校褸?
因為校褸係唔保暖
隻手插入校褸個袋係好似冇插住咁
仲要十分不方便活動
日日坐係到上堂已經少郁動
仲要著件咁既野
著果個就真係莫明其妙

新鮮人 說...

bbj.
無錯,你美好的回憶,
回味中! :)

新鮮人 說...

伊麵丹,
咁點都好過淨係著件薄到飛起嘅毛衣掛,
我見啲學生哥凍到雪雪聲都唔肯著多件衫喎!
貪靚嘛!!?