2008年2月12日

心理變態者!

一個男子不斷結識女性,
不斷與她們發生性行為,
還把下流行為拍照鑑賞,
這可以肯定絶對不是愛,
而是性濫交和心理變態,
亦是對女性尊嚴的侮辱,
這種人無資格談情說愛,
懇請他快點看心理醫生!

一個女子天真追求愛情,
面對愛情玩弄者而不知,
還以為他會為自己改變,
更無知的任由拍攝身體,
這是無腦兼且自食其果,
後悔莫及加上追悔無用!

一群極不知廉恥的網民,
傳閱和品評人家的裸照,
還要高舉打倒白色恐怖,
卻無視自己的無恥下流,
簡直就是黑白是非顛倒,
拍攝者是變態無恥之輩,
難道傳閱可以獨善其身?

24 則留言:

Hyacinthus 說...

這個社會? 唉 ...

Hyacinthus 說...

這個社會? 唉 ...

伊麵丹 說...

唔知做乜
影果個唔知做乜
日夜暢談既又唔知做乜
唉,都唔知做乜

新鮮人 說...

風子,
道德淪亡,
顛倒是非,
一塌糊塗!

新鮮人 說...

伊麵丹,
全部攞去堆田區就啱了!

冬冬 說...

而家D新聞信一半都已經算多﹐D女仔天真? 可能係佢地要求影相﹐要求做sex partner only﹐呢D野我地呢D外人真係唔知﹐所以我都唔敢去評論係男既變態D定女既變態D。:P

Ruth Tam 說...

It's annoying. Had been in the front page for weeks.

冬冬 說...

一個人無恥下流唔代表佢有犯法或deserve去坐監。一個人不知廉恥唔代表要失去法律公平既裁決。呢D就係人權。我覺得警察今次私自釋法係做錯。香港係法治之區﹐但今次既事件真係令人心寒。

新鮮人 說...

冬冬,
或者那些女的不是那麼純情,
又或者是純粹的性遊戲,
無論是自願的或是非自願的,
她們都不曾想象會發展到這個結果吧,
我們可以講這是自食其果,
最後愛害嘅亦都是她們自己!

至於警方的處理方法亦是有問題,
我絶不認為這次警方做得對,
市民走出來反對和表逹法治不伸是對的,
但另一方面,
今次事件己經過哂火位了,
對社會風氣做成嚴重的破壞,
而那班不斷傳閱淫照的人是不是也要付上相當大的責任,
這是不是已經超越了知情權和新聞自由的底線呢??

新鮮人 說...

ruth,
yes, u are right!
本來不想再談這件事了,
但見事情發展到好離舖,
所以才忍不住寫了這個post,
發表下個人意見!

伊麵丹 說...

喔!香港就係因為咁堆填區無位!

bbj 說...

相信影的被影的都冇想過事情會去到這地步,但係兩者都很有問題....

絕對不是天真囉.....

新鮮人 說...

伊麵丹,
講得好!

新鮮人 說...

bbj,
或者唔係天真,
是愚蠢吧! :(

Ruth Tam 說...

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20080212&sec_id=4104&subsec_id=15333&art_id=10744454&cat_id=32&coln_id=93

新鮮人 說...

RUTH,
我想天真的不是那些女星,
而是我們大眾吧,
其實明星都只是商品的一種,
是經過包裝和粉飾的,
鏡頭前的淫娃蕩婦不代表真人亦是如此,
相反,表面天真無邪的小天使也不一定是純情少女,
我們之所以有這樣的感覺,
純粹受到宣傳誤導而已,
人家都是做戲咁做扮純情逗大家開心,
大眾又何必當真呢?
如今底牌開了,
大家看見照片覺得被騙了,
其實這只是大眾一廂情願的想法,
有誰話做明星不可以扮純情做包裝呢??
只是那些die hard fans以為那些明星會將真正的自我表現給大眾面前而已,
說到尾都是"買"和"賣"的關係,
大家又何必太認真呢?

匿名 說...

新鮮人, 其實大家都係人,
唔理係「偽人」又好,
還是我地一般普羅大眾都好,
邊有人咁高尚做聖賢人?
何況而家都唔興...
單野全世界都知, 人人都講,
如果自己乜都唔知, 乜都唔睇,
咁會影響同其他同事/ 同學/ 街坊/ 家人0既溝通架嘛~
雖然都係大家茶餘飯後0既話題,
但當中都包含左人際關系在內,
人同人0既溝通, 都係吹下周邊新聞架啦。
何況, 好奇心, 人人都有,
我又覺得無咩話岩唔岩,
只係難以控制。

但如果講唔岩,
我絕對覺得陳先生最唔岩!
仲係壞人!
啲女仔唔理係真天真定假天真,
自願又好還是感情用事都好,
如果陳先生唔提出,
我又唔信個個女仔都肯脫肯影!

新鮮人 說...

豆豆,
講就一定有人講了,
只是講得大多太濫了,
真係有啲過火!

匿名 說...

新鮮兄:

借了你這篇文章,轉貼在我新的一篇網誌,如有異議,
小弟當立即刪除。

匿名 說...

好彩我由始至終都無興趣睇同談論者

新鮮人 說...

SPACE,
無問題!

新鮮人 說...

coobe,
咁你係少有的一類了,
現在個個都談論,
好少人不聞不問!

匿名 說...

多謝 新鮮兄 殷準!

以下是 引用 文章連結

新鮮人 說...

space,
謝謝啊!
我看了!