2008年3月16日

我點煮"出前一丁"!

Space兄提及"麵是要這樣煮的",
引發起了這篇"我點煮出前一丁",
不是有什麼獨門秘方,
只是想同大家分享下!

即食麵以出前一丁最好味,
而我最喜歡的則是原味麻油麵.
以下是我的個人煮法:
  • 先把出前一丁的湯料和麻油放在湯碗中
  • 水滾後,摽小量滾水把湯料麻油滾開
  • 如有疏菜魚旦配料則放入煲中煮熟
  • 配料熟後放入碗中湯料中,讓它入味
  • 水再滾時下麵餅,滾水必需掩過麵身
  • 放下不久便要把麵餅轉身,讓兩邊受熱均勻
  • 隨後用木筷子把麵餅弄開,使全部麵條同時受熱
  • 麵條剛變軟時,用木筷子盡量撥弄麵條,以洗滌麵身的膠質
  • 然後掩煲蓋三十秒,以待麵條完全熟透
  • 開蓋用筷子把麵條拿出,滴清水份,放入碗中與湯混和即成
  • 如有時間,可以過過冷河,然後再出滾水快浸回熱,完成!

    註:其實麵身爽口與否,重點在於煮熟後要立即食用,否則一定變"淋"!

    出前一丁的網頁找到不少有趣的精品,
    也貼上來讓大家看看!




  • 12 則留言:

    The Inner Space 說...

    好詳盡噃!

    加咗上去嘞! 話埋畀 Read and Eat 知,
    等佢都 update 埋。

    匿名 說...

    我都係根據包裝上煮法黎煮
    正常應該唔會煮到淋晒

    新鮮人 說...

    space,
    成年前嘅題目喎,
    人家人要update個list咩?

    新鮮人 說...

    coobe,
    每個人都有啲特別手法,
    所以我就試吓寫出來分享吓!

    PANG 說...

    我會用湯包煮配料!!

    一大煲水煮麵!!

    d麵散開變軟就上水!!

    =p

    The Inner Space 說...

    新鮮兄:

    麵是要這樣煮的!


    Read and Eat 讀食兄,佢自己篇都是遲了!

    吃即食麵的藝術

    匿名 說...

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

    新鮮人 說...

    天使,
    果然各施各法,
    人人煮法唔同喎!

    新鮮人 說...

    space,
    讀食兄篇都係舊年囉喎,
    舊tag來了!

    新鮮人 說...

    notesbook,
    thanks!
    I wish you can read Chinese! =)

    Green Rabbit 說...

    我都會先把湯料和麻油放在湯碗中及過冷河,感覺健康少少=P

    要煮得好食真是不能煮太久的, 當然立即食都緊要。

    新鮮人 說...

    玉兔,
    你同我煮法差不多喎,
    咁煮應該會健康啲! =)