2008年3月6日

全身鬆哂~~


泰國人說話細細聲又有禮貎,
真的好喜歡泰式的感覺,
尤其是做完泰式按摩,
感覺全身肌肉都鬆哂,
回家一躺下床就睡著到今朝!

12 則留言:

無情夜冷風 說...

羨慕呢!!!

匿名 說...

我就好抗拒『按摩』呢味嘢嘞!

三唔識七既,
畀個陌生人,
嚟摸身摸勢,
有冇攪錯呀?

張藤椅好似在『宜家』見過,
是佢地模仿『宜家』,
定系『宜家』模仿佢地?

新鮮人 說...

冷風,
你都去做吓按摩,
好舒服喎! =)

新鮮人 說...

space,
一次生兩次熟,
你試過就知道正囉,
按完真係可以舒緩全身肌肉,
成個人都鬆哂架!

兩樣都唔係,
嗰度根本係宜家! :p

The Inner Space 說...

不是我杯茶!

我會仲掹得更加緊!
四肢連頸,抽筋痙攣都有份!


哦! 真係在『宜家』攝影得來的!

新鮮人 說...

space,
我諗你好怕"吱"!

Ruth Tam 說...

I need to do massage every week. Most of my colleagues do that too. Once we had a stress management session and the instructor suggests we do massage once a week.

新鮮人 說...

Ruth,
對於工作壓力大的人,
按摩是不錯的選擇,
做完真是可以鬆弛精神,
對消除緊張很有幫助!

The Inner Space 說...

哈哈哈!

我是『吱』都唔笑個類!

Tickle 要搔着癢處先會笑的。

可能自小大人教話,要保護自己身體呱!
政府都有宣傳嗝。

匿名 說...

按摩環境好加上手勢正宗
就真係一流到爆

新鮮人 說...

space,
你唔洗咁驚,
人哋按摩啫,
唔會好似你咁諗嘅!
哈哈哈~~~~ =p

新鮮人 說...

coobe,
真係好正,
諗起想再去,
不過成日去實破產! :(