2008年3月6日

一煲搞掂哂!


上星期買了這本書,
教人如何用電飯煲同時煮飯和餸,
仲要係兩餸一湯一次搞掂,
真係所謂一煲熟,
雖然得一至兩人份量,
但是款式都幾多架,
啱哂啲無時間嘅人睇,
不過我家裏無電飯煲,
所以到而家都係得個睇字,
無辦法去實驗一下!

31 則留言:

The Inner Space 說...

一個人住無理由買個十人的電飯煲,
睇來并不實際寫呢本書的人姐冇腦,
要可以放咁多嘢入去個電飯煲起碼
是十人以上的型號或者更大幾個碼。

新鮮兄 還未買電飯煲就話可以買個大的,
我亦冇理由棄掉個還用得好好地的電飯煲。

新鮮人 說...

space,
她用的只是一般四人飯煲,
巧妙嘅地方就是咁都煮,
最重要其實係找到幾隻合呎吋的碗碟,
你無話佢,
佢真係做到喎,
問你服唔服?

The Inner Space 說...

我個煲好似仲細個啲播!

:(

新鮮人 說...

space,
如果係一至二人嘅電飯煲就難啲了,
不過本書真係幾啱你架,
人少少就最適合,
而家三聯好似減緊價,
不如你買定先,
可能遲啲會有用架!

匿名 說...

我正想要類似既書!!!hahaha~~
商務減價減到9號呀~

xiao zhu 說...

吓,你冇電飯煲!!!!!

tofufa 說...

how do u cook rice?

匿名 說...

用『微波爐』煮飯,
快夾妥又冇飯焦添,
但總覺得唔似煮飯!

匿名 說...

電飯煲一煲過...我支持...

新鮮人 說...

yanyan,
你又有興趣?? =p

新鮮人 說...

小豬,tofufa,
我用微波爐煲飯囉! :p

新鮮人 說...

space,
係呀,
電飯煲煲飯好味啲架!

新鮮人 說...

pegpeg,
幾好架,
你又試吓啦! :)

xiao zhu 說...

新鮮,最好就唔好用微波爐煮嘢喇,真係唔係咁好架。好多人喺寫字樓要叮熱啲飯就冇得選擇,喺屋企,用番正常煮食工具及方法啦。

匿名 說...

除了用電飯煲煲飯,
我多買了個小煲子,
用來做『煲仔飯』,
冬天一煲過,
北菰滑雞飯,
臘腸臘鴨腿飯,
食完暖粒粒,好過去運桔!

新鮮人 說...

小豬,
我記得你以前都講過,
屋企厨房細,
費事擺咁多嘢嘛,
或者遲啲會買飯煲嘅!

新鮮人 說...

space,
電飯煲都可以做煲你飯,
不過就咁有風味囉,
當然係手瓦煲好味啲啦!
有時間係你個blog介紹吓啦!

匿名 說...

電飯煲做煲仔飯
啲料會出油咁就
積咗係個煲底度
遇熱燒焦了就會
庛得好實好難邋
是會損壞電飯煲
我不建議朋友們
用電飯煲做有味飯
電飯煲祇宜煲白飯

我唔會寫喇
隨時去三聯
買本書就成
仲係專業的

Ruth Tam 說...

Sounds interesting. Maybe I should let my husband know about the book.

PANG 說...

好似唔錯喎!!!!

伊麵丹 說...

時勢造英雄
電飯煲時代造就電飯煲神手

xiao zhu 說...

>>或者遲啲會買飯煲嘅!

又"或者"、又"遲啲"、仲加埋個"嘅",睇你都唔打算買架嘞!

匿名 說...

又"或者"、又"遲啲"、仲加埋個"嘅",睇你都唔打算買架嘞!

小朱姐:

咁無怪得新鮮兄噃!
E+用得好好的,
又唔係壞咗乜,
微波爐煮飯食,
快夾妥又乾凈,
最好就是快炊,
十分鐘內有得食!

新鮮人 說...

space,
你睇咗本書先講啦,
未睇就下結論就唔係咁好!

新鮮人 說...

ruth,
都幾好架,
有興趣可以一看喎!

新鮮人 說...

天使,
你時常煮嘢食,
可以參考一吓架!

新鮮人 說...

伊麵丹,
應該講現代人時間緊迫,
做就了這種煮食趨勢就真!

新鮮人 說...

小豬,
世事難料嘛!
我有時會痴痴哋架! :p

新鮮人 說...

space,
哈哈哈~~~~
物咁好興緻玩字母遊戲呀?? =p

匿名 說...

一煲熟幾好喎.你都快d買個飯煲啦.
等你試煮~

新鮮人 說...

pigbon,
我遲個月可能會買,
一定要試下畀大家看看,
到時多捧場喎! =)