2008年3月4日

又食又拎的餐具!


我有一個"壞習慣",
就是喜歡拿自己用過的快餐店餐具回家再用,
當然是那些質地較好的才會拿回家的,
那些膠刀叉用完後根本同新嘅無分別嘛,
用一次就掉實在好浪費,
所以我盡量都會"物盡其用",
回去會用到它們真的爛了才掉,
雖然可能有人會覺得唔衛生,
但反正都只是自己用過而已,
回去清洗一下不是可以再用嗎?
我們不會時常自備餐具到外用餐,
可是為免製造更多不必要的廢物,
循環再用都算對環保盡一丁點力吧!

20 則留言:

詭異的木頭狗 說...

我買外賣回家吃就一定唔攞筷子,膠叉等.如果係樓下買,我會攞個微波爐盒落去裝.

新鮮人 說...

木頭狗,
你真係做好好喎,
果然係環保先峰! :-)

Hyacinthus 說...

新鮮伯伯 kaka ... XD~

HanaMaru 說...

我都環保,不過係紙同膠樽。

新鮮人 說...

風子,
唔好笑呀,
人人做啲,
對大自然環境係好架!

新鮮人 說...

hana,
都好呀,
一人做一啲,
慢慢就會好啦!

匿名 說...

hahaha~我都會架!
有時大家樂成套膠餐具,
隻spoon無用到我都會拿番屋企~~

不過我朋友真係好帶餐具出街,
都很方便~~都係習唔習慣既問題呢~

The Inner Space 說...

CDCCDF 如果不是打包在店內吃,
都會畀可以洗凈再用的餐具過播!
膠的刀叉餐具即棄竹筷子外賣用,
你連個啲都攞埋人家的返屋企用? 佩服!

bbj 說...

咁你屋企咪攞埋好多囉....

新鮮人 說...

yanyan,
你個fd真係好有心,
值得學習!

新鮮人 說...

space,

唔係大家樂等等,
我指如果係外面食但又用膠刀叉嗰啲快餐店啫!

新鮮人 說...

bbj,
都唔係好多,
因為我唔係成日係外面食快餐嘛! =)

伊麵丹 說...

係好環保,仲好唔健康添!
呢個軟淋淋既膠質素差
稍為加熱都會分解
分量唔多,不易察覺
但日積月累
可能你身體裏面已經有「幾支羮」係入面

新鮮人 說...

伊麵丹,
我唔會儍到用膠刀叉來食熱嘢喎,
你咪當我係儍瓜至得架! =p

匿名 說...

啊! 你敢去啲『非連鎖式』,『非集團』,經營的
『個體戶快餐店』。其實我已經很少在香港『吃快餐』,
出外旅行『貪方便』,就多吃些。真真係唔會幫襯個啲
『個體戶快餐店』。

新鮮人 說...

space,
我講嗰間唔係個體戶,
除左你講嗰三間外,
仲有其他的!

香港啲個體戶快餐都唔係好差啫,
你中環上環都好多吖,
唔會好似內陸個別例子咁嘅!

匿名 說...

哈哈哈!

領教過『個體戶快餐店』。
星期一 洋蔥豬扒飯
星期二 蒜蓉豬扒飯
星期三 黑椒豬扒飯
星期四 沙爹豬扒飯
星期五 咖喱豬扒版
味道一天濃過一天,
到星期六都賣唔嗮,
就出埋吉列豬扒飯,
用啲粉漿包着炸埋,
物盡其用永冇嗮嘢!
你去慣個啲個體戶,
如果好生意日日清,
日日新鮮就唔使怕,
我唔熟就要小心啲。


:P

新鮮人 說...

space,
咁又係,
唔熟嘅就真係好小心啲嘅!

匿名 說...

我覺得你呢個習慣好好,
最緊要唔怕煩,又環保
又節儉
我有時帶外賣見個盒靚
我都會洗乾淨繼續再用,
直至爛我先會掉

新鮮人 說...

coobe,
其實我有時都要再用外賣盒嘅習慣架,
不過唔好意思講喳,
哈哈哈~~~
原來都有同道中人! =)