2008年3月3日

最早最早的記憶!


大家有生以來最早最早的記憶是什麼呢?
有無人記得自己在母體裏的情況呢?
不是潛意識喎,
是確確實實的記起細節喎!

朋友問見起這個問題,
我靜靜苦思了很久,
只記起幼稚園低班的茶點!
無錯,是茶點,我天生是為食的,
那時上了數節課就有個tea break,
不知是不是學校慳皮所致,
次次都係得二塊芝麻餅和一杯凍冰冰嘅清水,
飲落去個肚仔好鬼凍,好唔舒服架,
但有時又會有水泡餅食喎,
將隻食指插入去水泡餅個窿黎食都唔知幾好玩,
好彩嘅仲有杯又熱又好味嘅鮮奶飲添,
將個水泡餅浸落去啲牛奶黎食仲知味,
次次食完幾隻手指都係餅碎和牛奶,
結果啜吓啜吓連餅碎都無哂喎,
而家諗返都好回味呀!

唔知大家最早嘅記憶又是什麼呢?

21 則留言:

xiao zhu 說...

好得意呀你!

新鮮人 說...

小豬,
你細個都得意喎,
我仲記得你寫過小時候的故事架! =)

The Inner Space 說...

我小時啲回憶最記得是,
老爸帶我行『界限街』,
解釋為何會叫做界限街,
我就聯想到要過渡九七,
細細個人仔就已經經歷,
恐懼九七回歸後會怎樣!

啊!時間過得真快,回歸都已經十年零八個月了!
呢個人仔已經長大,當年已經識得『杞人憂天』,
相信都是可以說『三歲定八十』!

:P

Ruth Tam 說...

My earliest memory was interviewing for kindergarten. They said my dress was beautiful and asked who bought it for me. I said mom helped to buy it but it's my grandma paying for it. They laughed but I didn't know why. I was telling the truth with clear detail. I told my parents and grand parents about this and they all laughed. They thought I was funny and kept talking about it. That's why I remember it so clearly. Yet, I still don't know what's so funny about it.

新鮮人 說...

space,
咁細個就會驚九七過渡?
真係有點杞人憂天喎!

新鮮人 說...

ruth,
係囉,
我都唔覺得好好笑喎,
點解呢?? =p

The Inner Space 說...

所以說是『三歲定八十』囉。

乜咁夜呀!
我都好夜,
但冇睡意!


我睇完 Ruth 姐 個段,
我有笑到是頗幽默的哩!
小人兒可以咁清楚認真,
是誰『付鈔』哈!哈!哈!

tofufa 說...

冇肚池餅?

匿名 說...

新鮮兄:
麻煩刪除重覆了的回應和本回應。
謝謝夾唔該嗮!

新鮮人 說...

space,
係囉,
上吓上吓網就咁夜喎,
真係無留意個鐘囉!

每個人嘅思考方式都唔同嘛,
所以咁諗都唔奇!

新鮮人 說...

tofufa,
我分唔清什麼是肚池餅啊,
係點樣架? =p

無情夜冷風 說...

我都係記得幼稚園的片段
…媽媽把我留在幼稚園的情景。

新鮮人 說...

冷風,
咁你嗰時一個人驚唔驚呀?

詭異的木頭狗 說...

我最早的記憶是兩歲時係九龍公園個大花鐘下面影相~

新鮮人 說...

木頭狗,
咁好記性?
是什麼使你記得呢?
係個花鐘??

詭異的木頭狗 說...

冇錯係個花鐘, 因為我覺得個花鐘好詭異,細個嘅時候其實好鬼驚佢架,仲要企係佢下面影相wor~到依家睇返個張相仲驚驚地~

新鮮人 說...

木頭狗,
有什麼好驚呢?
哈哈哈~~~~

tofufa 說...

好似又名花占餅

匿名 說...

原來我細你咁多食既野都係同你一樣!!!hahaha~~
我係north point讀幼稚園架,
但間野依家變左老人院!hahahaha~

我淨係記得我成日踩四輪單車~~
所以依家大個左就唔識踩兩個輪的..haha~~

新鮮人 說...

tofufa,
哎呀~~~
係唔係"花塔餅"呀,
食咗唔會生蟲嗰隻?! :p

新鮮人 說...

yanyan,
咁積係証明我唔係大你好多囉,
係未? =p