2008年3月9日

信守一生Forrest Gump!


昨晚明珠台又重播Forrest Gump,
已經是一套十多年前的作品,
自己亦重看重看又重看了無數次,
故事一樣是那樣動人心絃,
智商只有75的男主角對女主角信守一生,
他們中間是否存在着"相愛"都不是最重要,
因為有着一個守護自己一生的人是幸福的,
而能找到一個人你願付上一生時間去守護的亦是無悔!

12 則留言:

匿名 說...

信守一生係呢個年代都好難搵

詭異的木頭狗 說...

agree~ 這是少數我有keep的電影DVD之一.

新鮮人 說...

coobe,
是有點難,
所以更加珍貴了! =)

新鮮人 說...

木頭狗,
同我一樣咁有品味喎!
嘻嘻~~ =p

xiao zhu 說...

經得上時間嘅考驗,就能成為經典,這是其中之一。真的百看不厭!

Hyacinthus 說...

看片頭看片尾看了很多,但卻沒曾正正式式地坐下來,看完整齣片子!

承諾,是要靠雙方來維繫的,單方面的叫一廂情願!今時今日,信守一生的承諾很重,很多人連自己也沒把握的,更不要他/她言許下什麼諾言!

不過話說回頭,縱使前路忙忙,若有人願意為自己許下的承諾堅守一生,確是值得鼓掌&感動的! =)

匿名 說...

我就對呢出戲,冇乜好感嘞!

因為我都係『轉數低』個類,
究竟出戲是想講乜呢?75就
可以任人擺佈是憐憫是可憐?
condescending 是虛偽的!

新鮮人 說...

小豬,
每次看都感動,
套戲真是不錯的!

新鮮人 說...

風子,
這套值得花時間看完的,
你有機會可以一看啊!

無錯,
信守一生是一個好重的承諾,
不可以隨便說出口,
有時覺得予其"講"不如"做",
隨着時間過去,
不就是可以証實一切了!

新鮮人 說...

space,
你有無看細心看過整套戲呢?
如果無就好難講了!

匿名 說...

智商只有75的男主角對女主角信守一生,
他們中間是否存在着"相愛"都不是最重要


智商75或以下,因為夠蠢鈍,連有冇『愛』存在都分不出,就可以『信守一生』嘞!

智商較高的人,都唔會咁笨,去一生祇對着同一個人.

個女的智商肯定高過『阿甘』,她憐憫可憐 『阿甘』,至同佢做朋友,到後來懷孕,連生仔,『阿甘』都蒙在鼓裡,任其擺佈。

『阿甘』呢部戲是惡毒的、粗暴的,隱晦的,去歧視智商『75』或以下的人。 即是 condescending 用善意去包裝歧視!

Forrest Gump 是部由智商『75』或較高的人,拍畀自認正常,智商高過『75』睇人睇嘅,是用來 condescend 個啲智商『75』或以下嘅人。

制片導演投資者算準智商『75』或以下的人,不會自己購票進場睇戲,他們確信就算有人帶入嚟,都會睇唔明,睇唔出,佢地實在是利用『善意的歧視』,來包裝 Forrest Gump 部電影!

自問正常啲人,就更加畀佢地麻痹咗,還賺咗幾個小金人返去添!


以上是我的個人意見,
the above are my humble thoughts!

新鮮人 說...

space,
我的看法有點不同:

智商得75未必唔識分辨"愛",
至少我覺得阿甘可以!

用一生去愛一個人是"笨"嗎?
還是一生找不到一個人去愛可惜呢?

女主角真的任意擺佈阿甘咩?
她有強迫阿甘做他不想做的事嗎?

阿甘雖然智商低,
好多事情都由別人安排,
但每一樣時事他都是喜歡才去做的,
回看我們一生,
多少人在後悔自己做着不喜歡的工作,
時時刻刻埋怨己不由己,
我想我們比阿甘更可憐,
至少他做着自己不討厭的事情,
生活得心安理得!!

至少片商和製造人想賺錢想攞獎都好正常,
但這套戲的內容我覺得是可以接受的,
只是不同的人有不同的感受和著眼點不同而已!