2008年3月8日

南瓜露 潤肺喎!


天氣乾燥,
口乾乾咁,
又係煮返啲南瓜露嘅時候了,
自己煮的當然足料好多啦,
唔會得啖『死甜』嘅感覺!

8 則留言:

Hyacinthus 說...

嘩,果然識食哦!!!

我都好喜歡飲南瓜湯,呢度有篇食譜你可參考參考 =)
http://ctitin.blogspot.com/2004/10/blog-post_15.html

新鮮人 說...

謝謝介紹,
但你個湯都唔易整,
我要好好學習先得!

PANG 說...

@_@ 南瓜我比較少吃!!

話事話我都好耐冇煲木瓜糖水!!

新鮮人 說...

天使,
我以前都好少食南瓜的,
但早前見人家介紹,
所以咪自己試吓囉!

木瓜糖水都好食啊,
不過我未試過整喎!

匿名 說...

我知道南瓜好有益,
可惜我對它的味道
不大喜歡

新鮮人 說...

coobe,
無所謂啦,
人人口味唔同,
唔食南瓜仲有好多嘢好食嘛,
木瓜都可以吖! =)

Hyacinthus 說...

慢慢來啦, 試過你就知,
正正是好味兼有水準呢:)

新鮮人 說...

風子,
你這句"試過你就知"好吸引喎,
好似好好好好味咁喎!!!!!