2008年4月2日

萬般誘惑!!


電話傳來朋友的說話:
『老友,得唔得閒去食個tea呀?』
『得就得,不過你唔係飲緊修身milkshake咩?』
『係呀,飲到口都"where"埋,好難頂呀!!』
『咁你仲飲下午茶?因住前功盡廢喎!』
『唔怕啦,我最多淨係食沙律囉!』

入到餐廳後:
『兩位叫啲物嘢食呢?』
『我要個生果沙律,沙律醬減半,熱檸水走糖!』
『你真係食沙律呀? 上次你咪食個豬扒麵嘅,好唔好食呀?』
『好好食,啲豬扒又滑又香,仲有兩塊午餐肉,煎到好香口架,正到痺呀!』
『咁我就要返你上次個餐啦,加杯好立克!』

『嘩~~~塊豬扒真係好香,啲午餐肉又煎得剛剛好呀!』
『無介紹錯呢!』
『唔錯唔錯,好滑喎! ......你做物係咁睇住我碗麵喎!!』
=____=!!!

25 則留言:

無情夜冷風 說...

萬般誘惑都唔怕…

一於忍、忍、忍、忍、忍.......

新鮮人 說...

冷風,
可惜我個fd忍唔到,
佢今日食咗炸両和艇仔粥喎! =p

bbj 說...

哈哈!

叫佢放棄啦!生活已經充滿失望,唔好對自己個肚咁慘啦.

新鮮人 說...

bbj,
佢想減減個肚腩,
著西裝好睇啲喎! =p

Ruth Tam 說...

Just take keeping fit as part of life. Nothing special, i.e. doing it all the time.

Mugen C 說...

That sucker(the noodle) must contains over 1000 calories on its own, plus the Horlick will give you another 150 calories. You will soon be getting a spare tire if you don't watch it! XD

MC~

Hyacinthus 說...

都重ok呀,最少佢無打刦你碗麵呀=p

無情夜冷風 說...

炸両~~~我都想食!

食得是福…食咗先算 ^^"

The Inner Space 說...

好生活化呀!

新鮮兄最叻寫啲一問一答的方式,
深入淺出咁去講佢嘅『大道理』!

另想借飲食家 蔡瀾常說,別人吃的,是不好的『卡路里』,不好的『脂肪』and so on, 自己吃的是好的『卡路里』好的『脂肪』and so on! 就不用怕了!

又想問問 乜嘢係 『修身milkshake』?

tofufa 說...

If I'm on diet, I won't go out to eat at all~

Haricot 微豆 說...

我一年跑兩次馬拉松,每次需訓練四月,所以一年有八個月要keep fit,昨天往藥房測心跳,是40 bpm. 如果我冬天不參加Canadian Ski Marathon的話,聖誕和新年是我最「開戒」的大食季節!!!

Mugen C 說...

haricot! :O 40bpm! You are very healthy and with strong heart!

MC~

新鮮人 說...

ruth,
所以你好fit囉,
不是人人咁有恆心啊!

新鮮人 說...

MC.
如果俾我朋友睇到你寫哩段文字,
實嚇死佢呀!
你好似都好喜歡食即麵喎!
哈哈哈~~~~~ =P

新鮮人 說...

風子,
一路食一路畀人睇住好唔自然啊! =P

新鮮人 說...

冷風,
你嘅人生態度好正確,
十分欣賞喎!
哈哈哈~~~ =)

新鮮人 說...

Space,
都不是什麼大道理,
講哩得啖笑啫! =p

減肥奶昔是一種減肥餐,
一包包粉末冲黎飲,
一個星期日日飲三包,
聽講咁樣就可以減10磅喎!
詳情就唔多清楚了!

新鮮人 說...

豆腐花,
說得對,
出街食嘢真是油膩好多架!

新鮮人 說...

微豆,
你真係好fit喎,
估計你成日都做運動才可以keep得咁好!
勁!

bbj 說...

想減肚腩,做運動啦!

新鮮人 說...

bbj,
減肚腩真係要做運動,
淨食減肥餐事倍功半! =)

伊麵丹 說...

香港特色!
公仔麵藝術!
公仔麵萬歲!
一個公仔麵
跟咩湯都得
跟咩餸都得
用超級滾既水極速煮熟
麵條煙韌彈牙
真係正!

你攪到我都流口水......
係你衰,罰你出去跑圈!

新鮮人 說...

伊麵丹,
咁都關我事,
肚餓咪煮個丁麵食宵夜囉,
係未? =p

The Inner Space 說...

公仔麵 係冇 出前一丁麵
咁好食架!

公仔麵 是 永南出品
出前一丁麵 是 日清出品
係唔同廠架!

新鮮人 說...

space,
唏~~
而家啲年青人都叫出前一丁做公仔麵架啦,
好少人特登叫即食麵架!