2008年4月3日

剩餘物資!


大家食嘢有無試過用剩啲糖包或者牛油呀?
有時我想畀返啲店員啦,
佢哋話唔要喎,
因為畀咗客人嘅唔知衛唔衛生喎,
理論係啱嘅,
不過就浪費咗啲,
下次唔要都係早啲講畀佢哋知,
因為無可能次次都攞返屋企用嘛,
其實我屋企都已經有成十包糖了!

相關文章:
又食又拎的餐具

16 則留言:

匿名 說...

冇食牛油很多年了!

家中是祇有非氫化的植物油假牛油,去CDCCDFMAXIM
都唔會order麵飽多士西多pancake之類,而需要牛油。

c 說...

我慣左,食開飲開知自己用幾多,
例如飲奶茶只要一包糖,佢通常俾兩包,
咪俾返一包佢地囉。
一人一步,大家好做嘛。

新鮮人 說...

space,
我都好少食牛油,
多士就簡唔中,
下次都係話唔要了!

新鮮人 說...

c,
我都係咁諗,
都唔可以話佢哋錯嘅,
自己早啲同人講就好啲! =)

Haricot 微豆 說...

新鮮人:如您指出,快餐飲食業(fast-food joints)仍是落後浪費,我很多時会禮貌地立刻退回多餘物資,店員亦樂意收回。但因為環保多不是包括在管理政策之內,所以大多数的剩餘食物丶塑膠食具丶泡沫塑料等,仍都是進入垃圾桶!!反之,全世界的酒店業很多都已綠化,毛巾床單除非客人需要,否則不会日日換,又環保又省錢!!!

新鮮人 說...

微豆,
可能他們計算過"用完即棄"和洗滌的成本,
發覺"用完即棄"是低成本一點,
所以才會這樣做了,
看看麥當勞就是例子吧!

同意你說法,
我下次會早一點同店員講,
這樣就不會浪費了!

Tonia 說...

"因為畀咗客人嘅唔知衛唔衛生喎,....."
yes, they are right since, if someone ate the butter that was returned from some others customer and have problem then they don't know who should responsible for that.....

其實我屋企都已經有成...
20 of the ketchup
(whenever I asked for 1, the cashier always gives me more than 1),
10 Salad dressing,
10 butter,
30 Napkins,
all form McDonald's & Burger King or ...
maybe I can open a store to sell them.... ha ha ha...

新鮮人 說...

tonia,
真係好厲害喎,
咁多點用得哂?
下次都係畀返佢哋好啲囉! =)

匿名 說...

我屋企都大把﹐其實係老人家愛貪少便宜......

新鮮人 說...

大雄,
我都貪貪哋架,
不過太多用唔哂就無再貪囉! =p

Tonia 說...

Oh, i keep them in my cooler, Tiffany loves butter on her bread....Timothy loves to add Butter on his Kraft Dinner. and I can use the Ketchup on the daily cooking.... holpfully I can finish them by the expiry date ,...

Ruth Tam 說...

I usually can return the sugar and butter immediately.

Another thing is about the rice. Usually I can finish just 1/3 and I always say I want less rice but no one cares. Guess that may start to change when rice is getting more expensive.

匿名 說...

呢啲多餘的,既然不能退回,又唔想浪費拋棄掉,帶回家中放在冰箱內,無可厚非,但很多時還是忘記了用。 外國的我見多有生產日期或到期日期,在香港的很多沒有標明,慎防用了過期的,就不好了。 到最後在清理冰箱時,發覺在冰箱內,都唔記得有幾耐,需要往垃垃圾桶掉了。

新鮮人 說...

tonia,
只要用咗就唔浪費啦,
咁你們要努力啲呀! =p

新鮮人 說...

ruth,
如果你話"我要1/3飯就可以",
講到明要幾多,
唔知有無用呢?

新鮮人 說...

space,
所以攞返屋企就要盡快用咗佢,
唔係壞咗都唔知架!!