2008年4月5日

我看迪欣湖

點點微風湖水涼,
片片碧綠草地長,
陣陣飄香花滿嘗,
戀戀風景意味泱!

其實我表逹的,
還不到實景的十分一美!

19 則留言:

匿名 說...

其中有一副相係有位長發白衣裙的女孩子坐在大石之上遠望『迪欣湖』,無怪得 新鮮兄話個湖好喇!

新鮮人 說...

space,
我都估你會咁講,
那位姑娘我不認識的,
連面孔都無見到啊!

我只是享受大自然帶給我的舒暢! =)

Hyacinthus 說...

good weather and nice pics, you have been there yesterday?

新鮮人 說...

風子,
thanks! =)
係呀,
我昨天遊了一整個下午,
好靜,好美,好香,好舒服,
值得一遊,推介! ^0^

匿名 說...

唔識架,咁有冇徵求同意,至登出嚟呀?

新鮮人 說...

space,
你話呢?
你見唔見到佢個樣吖?

Ruth Tam 說...

Really nice place.

Oscar 說...

令新鮮情迷的神秘白衣女子o係邊度??!

迪欣湖我未去過, 成日覺得好似係迪士尼既附屬景點~

新鮮人 說...

RUTH,
Yes, it is worth to have a look! =)

新鮮人 說...

oscar,
你未聽你講啦,
邊度係喎! =P

無錯,迪欣湖係迪士尼管的,
但風格完全不同,
好有大自然氣色,
而且不用入場費,
值得一去! =)

匿名 說...

迪斯尼支線,車費特貴架!凈去行公園,唔化算,除非好似 新鮮兄咁喇。

Oscar 新鮮兄佢刪掉了,我怕版權問題,冇抄低。

新鮮人 說...

space,
觀塘去到迪欣湖地鐵單程車費$19,
不是天天搭,
貴唔貴就見仁見智,
如果喜歡新鮮空氣,
美麗景色和幽靜環境的,
可以在那裏躺上整個下午,
在嘈雜的香港是好難得的!

其實在大自然風和日麗的環境下看看書都是一大樂事,
我極力推介給你! =)

ps:我無删掉喎,相還是在! =p

匿名 說...

原來迪欣湖風景幾唔錯, 等我有時間都去影下相先.

新鮮人 說...

pigbon,
現在天氣還不是太熱,
那裏風景真是很美很美,
好值得一遊啊! =)

Haricot 微豆 說...

偷得浮生平日閒,对身心都好呀!!

新鮮人 說...

微豆,
是啊!
可以係鬧市上找點寧靜真係好舒服! =)

匿名 說...

新鮮,你有冇去踩單車或划船仔??

匿名 說...

如果冇記錯,迪士尼去迪欣湖坐巴士都要錢。。。
(P.S. 有啲日子好似唔使錢。。。)

新鮮人 說...

jerry,
我無啊,
太貴了,
水上腳踏船好$70半個鐘,
四人車就$100一個鐘,
所以無玩喎,
其實風景咁靚,
行吓仲有意思! =)

我係由迪士呢行過去的,
少少遠,但可以接受,
大約廿分鐘就ok!
走時就搭巴士,
$3 一位,
有點倦,
所以唔想行囉! =)

你都去過吧,
唔知你幾時去呢?
風景同而家同唔同呢?