2008年4月13日

開幕兩週年 致辭!

昨天原來是【新鮮咖啡店】開檔兩週年喎,
如果唔係Space兄提起我都唔記得,
真的非常感謝提示! orz

開業兩年,
寫了1370多篇,
有喜有樂,
有嬉皮笑臉的垃圾文章,
亦有慷概激昂的批評字句,
總之就是一個我發噏風的地方啦!


承蒙各位支持,
小店得以繼續營業,
新鮮人口不擇言,
如有得罪各位,
還望多多包涵,
我謹以誠懇親切的態度,
不斷為世界帶來歡笑與和平,
繼續監督政府,服務社會,
謝謝各位大力支持!

新鮮仔:『你又上腦呀?邊個咁得閑黎支持你喎!』
新鮮人:『寫吓寫吓就有架啦,你理得我吖!』

29 則留言:

Hyacinthus 說...

新鮮,你d口吻有d似某某某區議員拉票,難道你打算來日參政?這裡實習乎???????

Congratulation for ur 2 yrs Anniversary ~

新鮮人 說...

風子,
區議是"花樽"黎,
無作用嘅,
我要做"特手",
做個"特別助人之手"!
哈哈哈~~~~

謝謝! =)

xiao zhu 說...

喂,擺番兩圍啦!^^

新鮮人 說...

小豬,
本來正有此意,
但而家物都貴,
邊度有錢擺吖,
都係留返啲錢買米好過囉! =(

The Inner Space 說...

攪 potluck 囉,我抵霖啲帶白飯嚟!

順便 恭喜恭喜 『新鮮咖啡室』兩週年紀念。

PANG 說...
此留言已被作者移除。
PANG 說...

恭喜哂!!!

兩周年致慶,有咩酬賓!!(最好係食得架啦)

ccccccccccccccccccc

匿名 說...

恭喜恭喜..hahaha~
我果個都快2週年~~
又係時候交錢~~時間真係過得快~

Ruth Tam 說...

Congratulation!

匿名 說...

點解我覺得你開業唔止兩年咁既????
我疑住疑住有三四年添..

Oscar 說...

恭喜~ 希望黎緊會有好多個2年~

我地咁支持, 唔請我地飲咖啡, 都請食cheese cake吧~

詭異的木頭狗 說...

哇,好厲害呀,1370多篇,我新舊地盤計埋都係300篇度咋~

新鮮人 說...

space,
攞白飯就啱小豬,
但未必啱其他人喎,
你知小豬係飯桶黎嘛!

新鮮人 說...

天使,
多謝支持,
近來物都貴,
為免虧損,
小店只能提供咖啡! =p

新鮮人 說...

yanyan,
多謝哂!
我哩邊就唔洗錢,
不過你嗰邊就自由啲囉!
針無兩頭利嘛!

新鮮人 說...

ruth,
謝謝你啊! =)

新鮮人 說...

pigbon,
可能我出文出得多掛,
不過都好多謝你時時來踏場,
咁我先至有心機去寫喳!

新鮮人 說...

oscar,
多謝哂!
我會繼續努力的! =)

你唔係話減肥咩?
仲食芝士蛋糕?? =p

新鮮人 說...

木頭狗,
我勤力嘛,
你都寫多啲呀!! =)

匿名 說...

米貴呀! potluck 帶白飯成本最高!

其他人會帶自己的『拿手小菜』嘛。

新鮮人 說...

space,
我知你有"誠意"玩嘢,
我窮有錢買餸喎!! =p

匿名 說...

no,no,I am sincere,
有『誠意』白飯,冇『玩嘢』小菜!

唔明『我窮有錢買餸喎』,
喺唔喺漏咗一兩個字?

新鮮人 說...

space,
做物鬼無端端講講文呀?
講英文有誠意啲咩??

係寫錯呀,
應該係無錢至啱! =p

匿名 說...

你即喺話『我窮無錢買餸喎』,
OK 所以咪話攪 potluck囉,
我帶白飯嚟,其他帶『拿手小菜』,
你『新鮮咖啡室』出地方。

匿名 說...

真係可喜可賀~

新鮮人 說...

space,
我間咖啡室你成日黎囉喎,
仲要再黎坐,
真係唔話得!!! =p

新鮮人 說...

翔,
多謝你成日黎支持呀!
感激不盡!!! orz

The Inner Space 說...

我嚟你間『虛擬』咖啡店就多,
你舊文話你開個間『咖啡店』,
就未去過!

新鮮人 說...

space,
我邊度有錢開咖啡店吖,
就算有,而家都唔會賺到錢啦!