2008年4月12日

今晚食物餸: 日本冷麵


天氣悶熱焗促人又無胃口,
又是來吃消暑東西的時候,
兩年前吃了中式的冷麵,
今天就來個日式冷麵吧!

其實我從來都無試過自己整,
而且又是一時衝動想食冷麵,
所以事前没有找過烹調資料,
今次的結果純粹是自由創作,
食後感想就是"感覺良好"囉!

12 則留言:

PANG 說...

我有諗過帶返學校食@0@

新鮮人 說...

天使,
要冷麵豉油跟住食喎,
會唔會好麻煩啊?!

PANG 說...

分開裝 @@v

我帶意粉都係兩個盒(1盒粉,1盒醬),好唔瀟灑!!

豉油單調左d!!我會帶麻醬汁!! =v=

新鮮人 說...

天使,
而家啲人好少咁有心,
咪話帶多盒吖,
就算要佢哋帶飯盒都好難,
仲話要帶兩盒嘢真係難上難了!

麻醬油好就好味,
不過肥膩啊!

匿名 說...

日本冷麵除了以『爽口彈牙』做賣點外,
而個別冷麵店的『冷麵豉油』也是賣點,
就有如不同湯麵店的『湯底』各有特色,
顧在日本冷麵豉油湯底有謂『味自慢』,
じまん---->『自慢』者,獨家秘方也!

tofufa 說...

I like Japanese cold noodle in the summer too~~

新鮮人 說...

SPACE,
我的豉油都是我自己開的,
所以都算是我的秘方啦,
懶理佢哋點,
總之我自己整嘅就最啱我口味,
就算五級大厨都未必煮到!

有句話說叫"龍床不如狗竇",
相信有異曲同功之妙!
哈哈哈~~~~ =P

新鮮人 說...

TOFUFA,
係呀!
涼冰冰,好開胃架! =)

匿名 說...

勁呀~去和民食又$3X
但d汁你點整呀

匿名 說...

我中意食壽x牌的鮑魚麵...唔放湯當撈麵,正!

新鮮人 說...

yanyan,
自己整會平好多,
啲汁係APM吉之島有賣,
十多蚊一樽有排用!

新鮮人 說...

PIGBON,
壽桃牌都OK,
但我都係喜歡食日本冷麵多啲!