2008年4月10日

不是我杯茶!!


新鮮仔:『又行超市,有物要買呀?』
新鮮人:『無架,買豉油同食油囉!』
新鮮仔:『喔~點解啲人亂咁放啲餅乾係生果部架?』
新鮮人:『睇過......快啲走呀!』
新鮮人舞鞋挽屐拖住新鮮仔急步遠離現場,

新鮮仔:『做物事咁驚要走喎?』
新鮮人:『原來嗰度係放榴槤生果同榴槤餅乾架!』
新鮮仔:『嘩~~~想臭死人咩!!』

16 則留言:

無情夜冷風 說...

新鮮人早呀)))))
媽媽很喜歡吃榴槤
可惜我不懂欣賞 *_*

新鮮人 說...

冷風,
晚上好呀!
我都係,
我怕嗰陣味和黃色淋之之的感覺! =(

匿名 說...

菓皇『榴槤』是我最愛,每年season一定吃過夠本!

請睇睇我的舊文『榴槤飄香』

榴槤跟日本魚生壽司一樣,睇一次是最重要,不好印象,以後就冇得傾了。

新鮮人 說...

space,
唔~~~
睇完都唔開胃! =(

匿名 說...

我屋企人都吃的,所以對那種氣味習慣了。
要吃就免了,以前吃了一口榴槤雪榚,受不了。
我都想知點解佢地當初點樣接受呢種生果?

新鮮人 說...

翔,
我都唔喜歡食,
無論氣味,
顏色,
形狀,
口感...
都不是我喜歡的! =(
見到就會走開!

bbj 說...

我愛榴槤....

新鮮人 說...

bbj,
多謝哂! =p

伊麵丹 說...

想問......
拖住自己走離超市有冇俾人用詭異目光注視著XD

新鮮人 說...

伊麵丹,
聽故唔好駁故,
左手拖右手不可以嗎? =p

The Inner Space 說...

bbj give you FIVE!

飄來榴槤之香 曼歌聲震天
飄來榴槤之香 芬芳到嘴邊
飄來榴槤之香 大家執個先
飄來榴槤之香 菓汁似蜜餞
榴槤在我心中香 一吃夢溫暖
榴槤落滿地上去 伸隻手去拈
飄來榴槤之香 又執一個添
飄來榴槤之香 歡呼舞萬遍

香甜味兒飄飄 為它倒與顛
香甜味兒悠悠 家家愛菓仙
香甜味兒清清 人心香更添
香甜味兒薰薰 春心醉又軟
榴槤令我多相思 今次又相見
榴槤熟了像玉女 一見心意牽
安娜艷如嬌花 嬌花鮮斗鮮
不忘榴槤之香 歡呼舞萬遍

請聽聽榴槤飄香

網上有佷多榴槤飄香連結呢!

:P

新鮮人 說...

space,
come on, give me a break! orz

The Inner Space 說...

Come on,
Freedom of Press
Freedom of Speech
Freedom to Express


沒有誹謗,沒有掹罵,沒有歧視,只有不同意見。
攪公開的網誌就要『容納』不同的意見!
這是游戲規則!

死嘞! 新鮮仔會ban咗我個噃! 嘻嘻 收聲!

新鮮人 說...

space,
係呀,你再講我就ban你架! =p

tofufa 說...

新鮮人舞鞋挽屐拖住新鮮仔急步遠離現場<--好似有精神分裂咁~~haha j/k

新鮮人 說...

tofufa,
你做物講我個病出黎呀?
哈哈哈~~~~ =p