2008年5月9日

陽光下的憂鬱!


網上照片

新鮮人:『唉~~~夏天又黎啦! 點算呀?』
新鮮仔:『你發乜神經呀? 陽光普照唔好咩?』
新鮮人:『就係陽光普照先死呀!』
新鮮仔:『你怕熱呀?』
新鮮人:『唔係,怕曬傷啲皮膚!』
新鮮仔:『唓~~~ 我成日都曬啦,驚皮膚癌呀?』
新鮮人:『驚皺紋呀! 好怕有電車軌呀!』
新鮮仔:『男人老狗,驚乜喎? 怕老呀?』
新鮮人:『你咁多嘴,想死呀?』
新鮮仔:『咁驚咪好似啲阿婆咁擔把傘出街囉!』
新鮮人:『係喎! 仲要晚晚做臉膜好喎!』
新鮮仔:『發神經呀~~~~』

8 則留言:

匿名 說...

雖然夏天到了會很熱,但一想起又可以去游泳便很開心了~

新鮮人 說...

翔,
游水又幾好玩,
無嘢舒服過浸係水度! =)

Hyacinthus 說...

oh, summer arrives ....

xiao zhu 說...

唔,我唔鍾意夏天呀,熱辣辣,我又唔識游水喎。

新鮮人 說...

風子,
你都怕曬咩?

新鮮人 說...

小豬,
唔洗怕喎,
豬仔識爬樹就得嘞!!
XDDDDDDD

Haricot 微豆 說...

這边的湖通常要六月尾丶七月頭才開始「暖」,現在我仍要穿 wet suit 才可作長途泳 !!

新鮮人 說...

微豆,
你有做開運動,
冬泳是平常事,
但對於我哋啲少運動嘅人來講,
寧願多睡片刻好過囉! =p