2008年5月8日

不是影評: 鐵甲奇俠 (Iron Man)


【鐵甲奇俠】是套好看的商業片,
節奏明快,特技精彩,
故事簡潔,宗旨明顯!
內容本來有強烈的反戰思想,
但最終都用"以暴易暴"作結,
武力震壓是否最好的方法?
一廂情願的將別人"妖魔化"又是否膚淺?
世界是否又只可以有一種價值觀來衡量呢?
看過了這套戲的人可以自己深思一番!

男人唔壞女人唔愛,
blog友說男主角羅拔唐尼演譯另類,
好像意味帶點不羈的男性往往能給女性留下深刻印象,
這又是想結交異性的重要竅門嗎?
各位男仕,大家要多多留意了!

18 則留言:

匿名 說...

我都睇咗!

是因為有 Gwyneth Paltrow 多年來鮮有的電影,才入場。

睇落都ok, 懂得賣弄一點小聰明,例如啲terrorists 將啲人質當人肉盾牌,iron man 用精密儀器,對準啲terrorists開槍,有啲學 indianna Jones 當年經典的一場戲,作小小改良的變奏。

啲對白都幾witty,可惜大部份人靠睇字幕,catch唔到啲攪笑效果。

看過了這套戲的人可以自己深思一番!......這又是想結交異性的重要竅門嗎?

純商業片,唔好霖咁深,看完拍拍屁股走人!


你有冇睇埋 end credits 個職員表之後,嘅『畫蛇添足』呀?講到明會有續集!

PANG 說...

女人都是喜歡帶點壞的男人!

又男人都是犯賤,喜歡壞女人

唉,乖乖的人是冇人愛的!!

新鮮人 說...

Space,
我有睇最尾嗰段,
都係宣傳手法之一,
可以唔當佢係戲嘅一部份嘅!

新鮮人 說...

天使,
咁你要學壞少少囉! =P

PANG 說...

大哥,過兩道散手來!!

=]

新鮮人 說...

天使,
咪講埋啲衰嘢啦,
我唔係好有經驗!

其實你整甜品又叻,
己經有先天嘅條件啦,
只是差在劃龍點睛而已,
對自已有信心啲,
多點幽默感,
著衫多點色彩,
人就醒神啲,
到時自然有女仔欣賞啦!

伊麵丹 說...

一向對美式英雄片不抱好感......
加上以唔知伊拉克定阿富汗為重要背景
有點美帝遺風
因而更加反胃...

新鮮人 說...

伊麵丹,
未睇就反胃,
敏感咗啲喎!

Haricot 微豆 說...

"... 女人都是喜歡帶點壞的男人!又男人都是犯賤,喜歡壞女人 ..."

Gees, I better go learn something from this movie XD

新鮮人 說...

微豆,
睇完寫吓心得喎,
哈哈哈~~~

匿名 說...

好男人太過 predictable 是大悶蛋!

張小嫻有篇散文『錯在太好了』,頭一句是:

太好的男人, 在情場上往往不太好。。。。

嫻姐繼續以第一身說:

他人那麼好,豈不是顯得我很不完美?

他人那麼好,我和他吵架,大家都會偏幫他,全都是我的錯。

他人那麼好,若有一天我不愛他,人人都會說我辜負了他。

他永遠是好人,我卻永遠是壞人,跟一個好男人一起,壓力很大。

終於,我受不了他那麼好,我要分手。

分手後,他仍然隨時為我效勞,分手的頭幾個月這樣做,但是分手七年了,他依然對我那麼好。

他好得那麼厲害,我真的受不了!


這是明報明窗版 1999年10月某天,張小嫻~『貼身感覺』
專欄的剪報,我把它laminated,做成書籤!

新鮮人 說...

space.
咁你係咪"好男人"呢?
哈哈哈~~~~

匿名 說...

好男人 喺要由人家講的,自己認喺好男人,唔算數嘅!

不過我真喺從未約會國異性,未拍過拖,未拖過手仔,
的確是事實!

新鮮人 說...

space,
咁你係悕有動物,
會好搶手架! =p

PANG 說...

@@ 竟然有人同我一樣!!!!!!!

噢噢噢噢噢噢噢噢噢噢!!!!

新鮮人 說...

天使,
space係礸石王老五,
有車又有樓,
好搶手架,
你同佢有少少距離喎!
XDDDDDDD

PANG 說...

O_O 咁....我要努力

新鮮人 說...

天使,
事在人為,
你努力一定會成功! =)