2008年5月8日

夏天又是一片藍!


夏天一來,
天空又是一片藍,
政府早前呼籲市民停車熄匙,
對改善香港空氣質數尤如"九牛一毛",
因為最大嘅空氣污染源頭就在內地,
冬天吹北風,
深圳的污煙瘴氣自然隨風南下,
夏天海風自南北上,
所以香港就出現一片藍天,
問題嘅根本顯然易見,
曾生你知點做啦,
雖然要上面聽你枝笛唔易,
但是為了人民健康著想,
曾生你要盡力做架啦!

講咁多,
其實我想講:『我喜歡個天夠藍囉!』

11 則留言:

伊麵丹 說...

天空一片藍
地面一片灰
唉!

新鮮人 說...

伊麵丹,
正面啲好嗎?

Haricot 微豆 說...

I thought smog contains nitrogen oxides (NO2 is brownish). So, I would ask a stupid question: Why is the sky blue?

新鮮人 說...

微豆,
因為啲煙霧被海風吹返上北面,
咁個天咪藍囉,
你係咪咁嘅意思呀?
定係有其他意思?
我啲化學好水皮吓喳! =p

新鮮人 說...

微豆,
個天藍色因為:
"根據科學家的測定,藍色光和紫色光的波長比較短,相當於“小波浪”;橙色光和紅色光的波長比較長,相當於“大波浪”。當遇到空氣中的障礙物的時候,藍色光和紫色光因為翻不過去那些障礙,便被“散射”得到處都是,佈滿整個天空—天空,就是這樣被“散射”成了藍色。 ",
其實我都係明明哋喳! =p

Haricot 微豆 說...

所以藍天就是好,沒有smog和其它染污濁氣。我起初誤会了,多謝解釋。

Ruth Tam 說...

I think any reasonably educated person in Hong Kong knows the reason behind. Just the government wants to divert our attention to something else, such as to turn off the car when stop. According to the research by Polytechnics, the effect is minimal as over 99% of cars on the street are running. Also, even during that period of time when the car is stopped, the extra pollution is very minimal.

新鮮人 說...

微豆,
唔多謝,
我都是係網上找到解釋,
之前我都唔清楚,
你問起我一查就識多啲,
都是好事吖! =)

新鮮人 說...

ruth,
香港空氣差嘅主要原因當然由於北面嘅污染飄來,
雖然停車熄匙作用唔大,
但係夏天天氣熱,
停車熄匙都可以減少啲熱氣排放嘅,
咁做對大家都有好處嘅! =)

匿名 說...

同埋我覺得香港的高樓大廈太多喇,
block住晒風, trap住晒啲dust and polluted air,
想空氣好都幾難~

新鮮人 說...

豆豆,
絶對同意你的睇法,
可惜政府都唔理,
淨係識起寫字樓商場,
愈來愈好,
好似觀塘重建,
又係起到鬼咁高,
乜風都BLOCKED哂,
之前扮咨詢都係假嘅,
這個政府實太差! =(