2008年5月8日

貓兒又叫春了!


繼去年嘅貓叫春之後,
近日樓下附近啲貓兒又開始春天叫了,
今年嘅貓叫聲少了點兇殘,
但多了點恐怖,
叫聲又哀又怨,
音階又高又尖,
聽起來好像嬰兒凄冷的哭聲,
半夜被這樣的叫聲嘈醒,
實在再難入睡!

19 則留言:

Haricot 微豆 說...

上年您話: "... 信唔信我剦哂你地 ..."

唔好咁衝動呀,否則您反会被防止虐畜會「剦」o架!!!

Oscar 說...

初初聽到貓叫春都幾驚架, 以為三更半夜有小朋友怪叫.
後來去親戚屋企住過, 夜晚見住佢地D貓叫; D叫聲就恐怖, 但佢地個樣就仍然好鬼cute.

人既呻吟聲, o係動物耳中又會係點~? lol

新鮮人 說...

微豆,
我無咁做,
都無辦法啦,
唯有寫文發洩吓咁囉!

新鮮人 說...

oscar,
你個問題好有趣,
我無諗過哩個問題,
但係啲人嘅呻吟聲唔會嘈到成條街都聽到掛?
好滑突喎! =p

PANG 說...

我以前住唐樓又係D貓夜嗎嗎係咁叫,淒厲個隻

伊麵丹 說...

呢D聲音係自然既,我覺得幾有趣
你試下係學校聽下miss呀sir用支mic
經過個垃圾擴大器再由個垃圾喇叭走出黎既奇怪聲音
真係攞命......

xiao zhu 說...

唉,我諗起你舊年真係好鬼慘呀,希望今年好啲喇。祝你好運呀!

新鮮人 說...

伊麵丹,
我以前阿sir, miss好少用啦叭,
因為我哋唔會好嘈囉,
而家你哋嘈嘛,
咁未要受哩啲痛苦囉! :p

新鮮人 說...

小豬,
今年好好多了,
嘈一陣就收工,
唔好似舊年嘈足成晚咁慘! =)

匿名 說...

呀,你唔提起我都唔記得呢, 今年唔知點解屋企附近D貓無叫!

新鮮人 說...

大雄,
係咪隻隻貓都"娶"咗老婆,
有伴咪唔洗叫呢?? =p

Hyacinthus 說...

這祗是開場白,呢兩日咁熱,
哈哈,放假佢實唔放過你呀 ~

新鮮人 說...

風子,
乜你咁嚇人架?
放假啲貓會春情動啲咩?? =P

匿名 說...

漸漸
聽得出弦外之音,
其實心靜自然涼,
貓叫吓就話叫春,
只要能心如止水,
理它甚麼都照訓,
Just my thoughts,
只是我個人意見。

伊麵丹 說...

我嘈?
我係個俾人嘈住既人...

新鮮人 說...

space,
叫兩三聲我無問題,
但係幾隻齊齊叫,
叫足幾個鐘,
你聽過"貓刮"咁聲未吖?
聽過你就知道味道!

新鮮人 說...

伊麵丹,
唔係話你嘈,
係話而家好多學生上堂好嘈啫,
當唔係話你哩個乖學生啦! =)

匿名 說...

Quoting:你聽過"貓刮"咁聲未吖?

我聽到都唔會心存雜念嘅,照樣訓覺!

你聽得出貓刮代表咗啲咩呢?

新鮮人 說...

space,
問題係"嘈",
就算佢哋係度"唱聖詩"都唔掂啦,
晚麻麻咁嘈點訓呢?

咁你半夜三更聽到有男女呻吟聲時,
係咪會諗人哋係度做體操呢?