2008年5月21日

回頭太難!


Jack-Vettriano-Riviera Retro

如果是男女朋友關係,
有一天你發覺她/他背棄了你,
另結新歡提出分手,
但分手不久你發現她/他遭人玩弄,
哭着面在你跟前時,
你會再接受她/他嗎?

理性上多數不會接受多,
但看着自己曾經(或者仍然)愛着的人淚流雨下,
尤其是男人看着女人流淚時多數會心軟下來的,
至於女性又會如何看回頭的浪子呢?
是會硬着心腸說聲:『不』,
還是會留待觀察呢?
我想要看那個女性是否還愛着她的男人了,
如果有愛,其實什麼問題都可以看不見,
如果由恨意代替了愛,那個男人就有好了,
不單很難得到她回到身傍,
身心可能還會受盡折磨!

不過話說回來,
有愛才有恨的,
這也許還有一線生機,
至少她還是在意他吧!
但如果對他不理不啋,
無愛無恨無動於衷話,
那段感情就一定劃上了正式句號!
回頭太難,
三思而行!

21 則留言:

匿名 說...

變左就變左,無論係咩原因分手都是一樣。
我成日都話變左既感情就好似氧化了的蘋果一樣,點整都整唔番原來的顏色。

Haricot 微豆 說...

寫完又擦,擦完又寫,最後紙也擦穿了。拖泥帶水,倒不如重新開一頁。

詭異的木頭狗 說...

冇錯,哀莫大於心死,如果去到一個無動於衷的地步,就代表一齊已經完了,對這個人已不在存有希望.
但要去到這個地步並不是一朝一夕的事,而是經過一次又一次的傷心失望,最終不得不死心.

imak 說...

女人是較"絕情"!!!

Haricot 微豆 說...

同意 imak 一半 .... 但有些女人会說: 『心仍是傷和痛,我们不是“絕情”,只是實際和現實。』

新鮮人 說...

yanyan,
變咗嘅嘢真係唔會同以前一樣,
但感情上曾經蒼海的,
如果能夠再走返埋一起,
大家可能會更加珍惜,
愛情事好難講啊!

至於心中會否有條刺,
就要看看大家看得透唔透了!
有誰會一生只愛過一人呢?

新鮮人 說...

微豆,
對着自己心愛的男人,
女性可以是浪漫和天真的,
但傷過痛過後,
女性又可以是絶情和實際的,
因為她們的心而死!

匿名 說...

本來話搭唔到嘴,哈哈哈! 竟然畀我記得
任劍輝 鳳凰女 的粵劇 ~ 朱賣臣『覆水難收』!

『浪漫』和『天真』是裝出來去氹雄性的技倆
『現實』和『務實』才是真本性良禽擇木而棲

女性喜歡說要有安全感,就是最好的證據,這是所有雌性由DNA遺傳下來的本能。

新鮮人 說...

imak,
如果要絶嘅,
女人真係可以絶過男人好多,
但係女人又係心軟嘅動物喎,
你話幾矛盾呢!!!

匿名 說...

有無聽過「墨爾本的翠翠」呢首歌呢?
都是說這樣的故事。
不過你說得很對,只要還愛著對方,
真的可以回頭,只是可否回復當初,則未必。
因為破鏡,總有裂痕。

新鮮人 說...

space,
你咁講,
我都唔知點答你,
真係 O 哂嘴!! = O =

新鮮人 說...

豆豆,
我無聽過首歌呀!
人與人的關係好脆弱,
就算回頭亦心中有條刺,
你話無嘢嘅我就唔信了,
所以做人千萬要三思而行!

c 說...

我想起陳奕迅的《解藥》

匿名 說...

《墨爾本的翡翠》,有男版同女版!
我講0既係男版...
(你呢度用唔用到html架...試下先,testing)

男版

女版

匿名 說...

好似有啲error>_<,唔好意思...post多次...

女版

新鮮人 說...

豆豆,
原來是這首歌,
早幾天才聽過(男版那首),
只是没有留意,
說個故事給你聽,
早幾日同人一起聽到這首歌,
我口痕痕講咗句:"唔鍾意翡翠,梗係想要鑽石啦!",
後尾有人話;"首歌好有意思架!"
當時無乜理,
而家諗返真有點掉以輕心,
女人說每句話背後總有其他意思!

兩首歌都唔錯,
但女版比較複雜,
女人諗嘢真係比男人多好多!
深夜在網上找到這首歌的mtv,
重聽了很多次,
林頤把聲幾好,
不過歌詞有點口語化,
我想這亦是年青人喜歡的原因吧,
難怪他是新興的網絡歌手了!

謝謝推介,
不俗! =)

新鮮人 說...

c,
陳奕迅以有點淡淡的唱法,
同『墨爾本的翡翠』那種激情有點不同,
大家所表逹的想法亦不同,
對愛情的處理手法亦不同,
解藥是比較地道的思維,
而墨爾本的翡翠亦是深情的內地版,
各有所長,
就如愛情這東西不同人有不同的演譯一樣,
有趣之極,
是樂亦可以是悲!

bbj 說...

好難說能否接受,可以一起咪一起囉,有了一次背叛的感覺,就萛再一起感覺都不會一樣.路是自己選擇,錯都要承受.

新鮮人 說...

bbj,
對啊,
要看情況,
覆水難收,
做人真係要三思而後行!

匿名 說...

新鮮人,我都幾鍾意聽呢兩首歌,
女版我都覺得複雜左啲,
其實唔係好明佢講乜,
不過聽落都幾好聽0既~

女人心思係細密啲,
男人就成日粗心大意,
所以,得閒要留意下啲女人講乜,
可能句子背後,流露住對閣下的愛意架!哈哈~

不過我發覺,其實好多女仔都好粗心大意!
反而有啲男仔就好心思細密喎...
所以大家可以互補!

新鮮人 說...

豆豆,
男女都可以粗心大意,
亦可以心思細密,
問題係面對的是不是自己重視那個!