2008年5月26日

老媽語錄: 等中獎!

新鮮媽:『哩套梳化幾啱你喎,不過要成八千幾!』
新鮮人:『等我中咗六合彩三獎就買咗佢!』

新鮮媽:『哩間菜館好似幾好喎,不過唔抵食,太貴!』
新鮮人:『等我中咗六合彩四獎請你去食!』

新鮮媽:『哩個煲幾靚喎,不過屋企都有一個了!』
新鮮人:『等我中咗六合彩就買咗佢囉!』

新鮮媽:『咁你乜都唔洗要啦!』
新鮮人:『而家乜都貴,唔想花啲無謂錢啫!』

其實食什麼,用什麼不是最重要,
最重要係你同什麼人食,
東西用得其所就無問題!

新鮮仔:『正孤寒佬!』
新鮮人:『你今晚無飯食!』
新鮮仔:『我食雪糕就OK!』
新鮮人:『食慒你呀!』

10 則留言:

zuiyanhong 說...

你中咗六合彩,记得请饮茶.

新鮮人 說...

zuiyanhong,
哈哈哈~~~ 無問題喎! =)

匿名 說...

新鮮仔:『正孤寒佬!』
新鮮人:『你今晚無飯食!』
新鮮仔:『我食雪糕就OK!』
新鮮人:『食懵你呀!』


今次我撐 新鮮仔呀!

新鮮人 說...

space,
新鮮仔最喜歡食日本直送牛乳雪糕,
你今晚買桶畀佢做晚餐囉喎,
唔該哂! =p

imak 說...

我都成日幻想自己中左頭獎會點ga, 話唔話俾傻佬知? 就算話, 話幾多? 返公司放底封信就撇? 俾幾多阿爸阿媽? 買咩先? 樓? 車? 好多好多野要諗ga....

新鮮人 說...

imak,
如果你中咗都幾煩喎,
不如咁啦,
我幫你煩,
到時畀哂我咪搞掂囉,
係未?
哈哈哈~~~~~ ^o^

匿名 說...

『日本直送牛乳雪糕』

咁珍貴嘅雪糕我都未食過,
香港邊處有得賣?我去邊處買到呢?
太遠買到送到府上都溶掉,還是請新鮮仔,帶我呢個大鄉里,一齊去食。

新鮮人 說...

space,
你講得啱呀,
你話新鮮仔係未折墮吖,
食埋啲咁奢侈嘅嘢,
仲要麻煩到心空叔叔添,
係咪要罰吖?
今晚都係唔畀佢食飯啦!

Hyacinthus 說...

今餐你食麻將,新鮮仔食雪糕囉,
就算佢食幾杯h字頭雪糕,還是你貴價d ...

新鮮人 說...

風子,
h的雪糕唔算最貴,
有些日本直送嘅仲貴多多聲呀!