2008年5月26日

三個食雪糕的婆婆!


今日見到三個婆婆排排坐食雪糕,
一路食一路談談天,好可愛,
本來想靜靜雞幫佢哋拍張照,
不過驚畀人追打就無影到了!

有無覺得老人家愈老愈天真可愛?
我們好少見四五十歲嘅大人當街食雪糕雪條,
但係就時常見到啲六七十歲或者更老嘅食喎,
有時同佢哋講嘢又要好似同細路哥咁樣,
要氹吓佢哋,要錫佢吓哋,
咁樣就會氹得佢哋好開心,
可惜唔係人人咁有耐性,
有些年青人仲對父母呼呼喝喝,
搞到大家嘅關係非常惡劣!

我發覺不少老人家有少少憂鬱情緒,
成日覺得自己老咗無用等死咁,
年青一輩嘅一定要花點耐性,
千奇唔好講啲傷害佢哋自尊心嘅說話,
尤其什麼"無用","蠢","笨"等等,
千萬唔好用黎批評佢哋,
講得多佢哋好易入哂腦,
不知不覺中仲可能會有自殺傾向,
只要少少疏忽就可以注成大錯,
最好講多啲鼓勵性嘅說話,
好似"你都幾叻喎","都係你有經驗"等等,
咁樣就可以讓老人家建立返自信,
唔會胡思亂想做儍事,
對老人家千萬不可以掉以輕心!

8 則留言:

Haricot 微豆 說...

我有個上了年紀的母親,新鮮兄慧語良言,吾当切記,謝謝!!

新鮮人 說...

微豆,
太客氣了,
只是見到太多人疏忽老人家的感受,
不少人掛住揾食,
外面受了氣,
回家當家人係出氣袋,
久而久之就會有問題,
我只是表逹吓自己意見,
都不是什麼慧語,
亦是自我檢討一番罷了!

Hyacinthus 說...

人生七十古來稀,
身體健壯又安康,
行得走得兼食得,
能做自己歡喜事,
人生也算是圓滿!

伊麵丹 說...

哈哈
年青人唔止令佢既長輩想死
連佢既同輩都想死!
一個二個無聊兼幼稚
身理成熟,心理退化
仲要有D科學家話人類進化在腦筋不在身理體能......
真係黐線!

新鮮人 說...

風子,
行得走得故然好,
如果父慈子又孝,
一家大小樂團圓,
才是老人家所想!

新鮮人 說...

伊麵丹,
這個課題在於孝心和耐性,
不在於人類進化喎!

匿名 說...

講得岩,我地要敬老!
家有一老,如有一寶!
老,而產生抑鬱情緒,係會有架!
(我都因為愈來愈老而愈來愈抑鬱啦!)
所以我地應該俾更多啲關心佢地,
等佢地覺得人間有愛!
唔好覺得自己老左無用!

新鮮人 說...

豆豆,
要付諸行動喎! =)