2008年5月27日

澳洲和牛!!


昨天老友談及晚餐食澳洲和牛牛扒,
從前係啲電視節目都見過啲日本嘅,
肥瘦均衡,肉色鮮紅,雲石雪花,
不單肉味濃郁,而且入口即溶,
聽到我係咁吞口水,
肚子咕咕響過不停,
但係和牛乃高檔食品,
自己從來没有打算買來嘗試!

今日經過APM吉之島牛肉部,
好奇心推使下走去八掛吓啦,
唔睇尤自可,一睇嚇親我,
$89元得100g咁多多喳,
100g有幾多呢?
100g大概有1.5隻麻將左右啦,
咁你一餐要食幾多隻麻將先夠吖?
我怕我至少要食四至五隻先夠呀,
咁咪要$300幾至得囉?
嘩~~~太高檔囉,
我真係唔捨得食呀!

26 則留言:

匿名 說...

人一世,物一世,試下啦,keke~
試嘗即止啦,要食飽破產都唔掂。

新鮮人 說...

翔,
我唔捨得,
食我忽肉好過囉! =(

詭異的木頭狗 說...

CitySuper的日本和牛要成$150多元100g,除了貴之外,我擔心買左反黎整得唔好食就弊啦.都係出街食穩陣D

匿名 說...

真係想食...咪當獎勵o下自己囉
為o左獎勵自己
我昨天去了吃土耳其菜
上week吃了buffet
planning 去吃sushi
wakakakaka

新鮮人 說...

木頭狗,
去街食咪仲貴,
咪玩啦!!! =____=!!

新鮮人 說...

夕,
可惜我近來揾唔到借口獎勵自己啊,
你就好啦,咁多好嘢食!!
我唯有忍吓啦! =(

Hyacinthus 說...

"咁你一餐要食幾多隻麻將先夠吖?"
哈哈,唔駛擔心,戒左食麻將咪算囉 XD ~

Ruth Tam 說...

I won't know how to appreciate, especially meat.

伊麵丹 說...

我寧願花心機搵間靚既牛腩河
做得好既清湯牛腩河都唔知幾正!
又好味又飽!呵呵呵

匿名 說...

『100千克有幾多呢? 100千克大概有1.5隻麻將左右啦。』

但牛肉同麻將個質量不同嘛,100千克牛肉唔喺得1.5隻麻將嘅size,一磅是454千克, 買二百零個千克,就即是有8安士,用二百零呅,就可以吃到澳洲和牛。

八安士的牛扒唔細嘅嘞!

新鮮人 說...

風子,
你好似話唔食牛喎,
係未呀?

新鮮人 說...

ruth,
係生物學來講人係肉食動物喎,
就算食得肉多唔太好,
都唔可以唔食喎,
間唔中食啲呀!

新鮮人 說...

伊麵丹,
你講嘅係好實際,
不過和牛好似真係好正喎,
雖然我唔捨得,
但有機會總想試一次,
你話係唔係!!!?

新鮮人 說...

space,
這個是個人價值觀和主觀感覺問題,
無論係二百幾又好,三百幾又好,
我都覺得好貴,
唔中六合彩我唔會試!! =(

匿名 說...

你去食魚生、刺身、壽司,
一次吃都起碼過二百元喇!

tofufa 說...

It is good that I don't eat much...so I can try at least one :p

新鮮人 說...

space,
我食開都係百幾蚊左右,
好少過二百,
而且唔止得二百克咁少!
我覺得太貴!

新鮮人 說...

豆腐花,
細食係抵啲啊,
大食嘅就破產囉,
不過我都想試一次嘅! =)

狩萌獵人 說...

好彩我對牛呢家無興趣.

新鮮人 說...

獵人,
早晨喎!
好多後生仔都係"食肉獸",
同時都好喜歡食牛肉,
你是少數喎!

imak 說...

如果要講"人一世物一世", 就去試日本和牛, 講真去日本食會抵d. 但澳洲牛肉味很淡, 不吃也罷, 浪費金錢!

新鮮人 說...

imak,
聽你咁講我就更加唔會試了,
或者留返將來有機會係日本試吧!

imak 說...

以$89/100g 的價錢, 不如同價買靚美國牛, 不是入口即溶, 但牛味濃+原始牛肉口感!

新鮮人 說...

imak,
看來你好有心德喎,
要多多指教吓喎!
我唔係成日食牛肉!

Ruth Tam 說...

You should also try Angus beef from Edmonton, Canada. My brother highly recommends it.

新鮮人 說...

ruth,
好歡喜見到你的介紹,
我希望你都試過吧! =)