2008年5月24日

我條腰好硬架!!!


一睇到呼拉圈我就頭痛, 點解?
因為我由細到大都未試過轉多過三個圈囉!
細個條腰幼都轉唔到,
大個條腰愈來愈硬就更加轉唔到啦,
其實應該講愈來愈粗會準確啲,
不過我條腰一向都唔靈活啊,
亦更不是跳舞料子,
咪講什麼扭腰舞吖,
就是無乜動作嘅華爾芝都唔多掂,
跳起來硬生生好似碌葛咁,
所以自從預科後就無跳過了,
而家叫我跳就等如叫我出醜,
唔洗跳諗吓自己個款都會笑到碌地呀!!!

你條腰又靈唔靈呢?
一次可以轉幾多圈先?

20 則留言:

c 說...

我小學時還可以一個人玩三個

現在,一個已令我覺得很痛

新鮮人 說...

c,
你好勁喎,
三個一齊轉?
我諗都唔敢諗呀! =(

匿名 說...

一次可以轉半個鐘到啦~
其實扭腰的幅度不用太大,轉順個勢就不難了。

imak 說...

me too me too!! 我也是由細到大都未試過轉多過三個圈ga!!!!!!! 成日俾人笑, 點解我同鮮兄細個唔讀埋同一間學校? 唔洗攪到我咁odd 啦!

新鮮人 說...

翔,
半個鐘???
勁!勁!勁!
我企半個鐘就得,
轉半個鐘?
無呼拉圈都唔得呀!!! =p

新鮮人 說...

imak,
哈哈哈~~~
物以類聚嘛,
你又知我唔係同你一間小學?
我係沙田聖母無玷聖心小學讀架,
你呢?

Hyacinthus 說...

OK哦,屋企有個圈,以前閒來都會轉幾下,睇電視轉拉圈是最好的對配,想條腰slim d, 新伯,就由今日開始啦 =)

Ruth Tam 說...

Usually people think the waist moves a circle. Actually, the waist should go either front and back, or left and right. This method works for me.

新鮮人 說...

風子,
新鮮伯老囉,
驚整親條腰呀,
唔敢亂試囉! =p

新鮮人 說...

ruth,
我估除咗要條腰靈活外,
仲要有節奏感,
我真係無乜天份,
好怕整親條腰,
話哂唔係十八廿二囉! =p

imak 說...

鮮兄... 我讀d野雞小學咋-新法書院, 邊有你咁叻吖!

匿名 說...

咁搞笑~
我都有啲朋友硬係唔知點解轉唔到,
不過我無論左擰右擰,轉住黎擰,
還是舉高雙手擰都得,
係咪好羡慕呢,哈哈!
唔知點解,唔洗經任何培訓架喎,
一拎起個圈好自然就識擰lu...

新鮮人 說...

imak,
邊度有話乜嘢野雞唔野雞吖,
你而家咪幾好,
工作有所成,
英雄莫問出處,
新法無問題吖!

新鮮人 說...

豆豆,
哼~~~
好叻咩!
羡慕都無計啦,
鬼叫我條腰咁硬咩!!!
哈哈哈~~~~ =p
腰硬有骨氣嘛! =)

Hyacinthus 說...

"新鮮伯老囉" ........

Hey,新伯年年都十八,邊樹咁快認老呀 XD

"驚整親條腰呀" .....
你條腰咁硬,整親邊樹有咁易???

"腰硬有骨氣嘛! =)" ????
腰有骨氣來做乜,唔通你想要來"打賓佬"? =)

新鮮人 說...

風子,
做人嘅腰板梗係要"又硬又直"啦,
吓吓彎腰駝背一來唔好睇,
做人腰板直有骨氣亦好重要嘛,
無骨你無原則,
點對得起自己喎!

我把兩樣嘢拉埋一齊講!

伊麵丹 說...

我自知日日夜夜曝係電腦面前
一有機會離開隻枱我都會郁下條腰~
我最重視係隻腳
無隻腳,邊到都去唔到
如果我要揀個部位去鍛鍊
我實揀隻腳~

新鮮人 說...

伊麵丹,
做運動就做全身嘅,
唔好做局部喎,
淨係做隻腳?
你想練天殘腳呀??
哈哈哈~~~~~~

tofufa 說...

Long time no play hula~

新鮮人 說...

豆腐花,
你從前玩得叻唔叻架?
可以轉幾耐呀?