2008年6月9日

老媽語錄: 食豬餿?!

新鮮人:『上次買啲餃子好唔好食呀?』
新鮮媽:『你話上次有個師奶話好好食嗰包?』
新鮮人:『係呀,個師奶猛話好好食,仲強力推介嗰包囉!』
新鮮媽:『好鬼食,皮又厚,肉又肥,難食到死呀!』
新鮮人:『點解嗰個師奶讚到天上有咁嘅?』
新鮮媽:『我諗佢煮啲嘢食好難食!』
新鮮人:『你意思係話佢食開"豬餿"呀?』
新鮮媽:『乜你咁講架,我無講呀!』
新鮮人:『咁啲餃子好唔好食吖?』
新鮮媽:『又真係好似豬餿咁難食喎!』
新鮮人:『 哈哈哈~~~~』

12 則留言:

悟樂 說...

新鮮媽真係好過引

新鮮人 說...

悟樂,
難得佢咁開心,
所以咪同佢玩吓囉! =)

Haricot 微豆 說...

現在香港午夜凌晨,還有沒有人過亍收拾「豬餿」?

新鮮人 說...

微豆,
而家餵豬都是用飼料,無人用豬餿了,
況且香港養豬業都就黎被淘汱哂,
無人養豬,又點會有人收豬餿呢?

imak 說...

講真, 好唔好食呢樣野穴係見人見智bor! 好多所謂"高級食府", 又話幾難訂位又話幾貴幾貴, 千山萬水去到, 食完真係想爆粗兼叫佢回水! 果d 如 openrice 之類的飲食網, 更令人confused!

Haricot 微豆 說...

謝謝您的解釋,我也不知道養豬是被淘汱的香港農業。

新鮮人 說...

imak,
openrice啲comments係幾令人混亂,
好多都係"蟮稿"黎,
不可盡信!

至於餃子就係普通嘢,
都係要睇個人口味囉!
不過聽新鮮媽話真係好難食,
佢一向對食物都唔係好嘴尖,
我諗我都係唔會試嗰隻牌子!

新鮮人 說...

微豆,
唔洗唔該,
香港愈來愈少農畜業了!

imak 說...

ha... 你應該將個牌子公告天下, 等我地避而遠之嘛!

BTW, 講起食, 仲有果so-called 私房菜, 也是得個名, 很多都不特別出眾!!!

新鮮人 說...

imak,
我唔記得個全名了,
見到就認得,
下次見到講畀大家知吧!

私房菜我未試過,
早年興時好多人都話正,
正唔正就要撞彩了,
有時仲要睇個人口味,
所以我唔強求,
話哂啲私房菜都唔平,
食落口嘅衛生就得,
最好味嘅係自己親人煮嗰啲,
啱口味又有感情,
你話啱唔啱吖?

imak 說...

200% 啱!!! 我亞媽煮果d至好食!!!!!

新鮮人 說...

imak,
阿媽煮嘅,
無其他人可以比!