2008年6月9日

又無鮮雞食囉!

今朝去食早餐經過街市,
見到啲雞檔老板大叫:
『新鮮雞一百蚊兩隻!』
嘩~~~平時成八九十蚊隻,
而家五十蚊就有一隻,
雪雞都要三四十蚊隻啦,
本來心郁郁想買返隻整茶薰雞,
但諗諗吓好似話有禽流感喎,
怕就唔係怕,
但今日個人懶懶哋,
唔想做咁多功夫所以無買到!

講開禽流感,
其實啲雞檔老板都幾慘,
有乜風吹草動就要畀人殺哂啲雞,
又唔知有無得賠喎,
有得賠都係得十元八塊一隻,
實蝕到嘔白泡啦,
本來入口啲雞都係經合法內地雞場,
又要左檢右檢喎,
應該好安全架,
點解又會有禽流雞呢?
聽講話有不少不良商人為求賺錢,
偷偷哋運啲不知名雞場嘅雞入口,
所以咁就出事囉,
政府又查唔到咁多,
睇黎香港都係要行中央屠宰哩條路,
食新鮮雞嘅日子遲早成為歷史,
到時就要用冰鮮雞整白切雞了,
我諗一定唔會好食得去邊度,
唉~~~~
我的香滑有雞味嘅白切雞無囉!

12 則留言:

狩萌獵人 說...

難得有機會咁平就食番一兩次啦,
反正香港醫院都唔差.....

新鮮人 說...

獵人,
咁你食咗未呢? :P

Haricot 微豆 說...

這边政府食物檢查局Canadian Food Inspection Agency是有嚴規,管理入口和販賣生鳮,以控制「禽流感」蔓延入境。因為市民对此行政仍有信心,故未有發生大恐慌,在市場新鮮包裝鷄的價錢亦沒有大波動。

新鮮人 說...

微豆,
其實香港政府都有嚴格監控,
可是走私雞利錢太高,
好多人靜靜雞偷運,
而且大陸和香港日日咁多貨車往來,
所以真係好多方法偷運,
防不勝防!

imak 說...

雞不可以日日食... if you know, 以前d女人生完仔坐月, 先日日食雞飯飲雞湯, 因為雞很保身 (hormones 很多). 叫鮮媽別吃太多, 年紀開始, 身體消耗不了那麼多, 就反而會積聚成腫瘤!

新鮮人 說...

imak,
謝謝提醒!
新鮮媽自己住,
一個人煮食,
好少買全雞囉,
食唔哂嘛!

我都好少買全雞,
係早前見blog友介紹整茶薰雞先至買過一二次冰鮮雞來試喳,
平時我多數買切粒雞肶肉,
細細包又爽口,好正架,
你有無試過呀? =)

匿名 說...

最慘係啲雞,沃啲就俾人大批大批咁殺!
唉...

新鮮人 說...

豆豆,
咁樣咪仲好,
可以快啲投胎囉! =p

imak 說...

鮮, 我戒雞!

新鮮人 說...

imak,
雞幾好吖,
脂肪比豬低,
又無牛肉咁毒,
連雞都唔食,
唔通剩係食魚?
魚又怕有雪咖毒,
真係要食齋至得?

imak 說...

我唔食得雞, 本身唔食魚, 豬肉只食叉燒. 平時都真係食齋多, 加少少牛肉!

新鮮人 說...

imak,
咁就少咗好多口福囉! =(