2008年6月10日

女人是否"紅顏禍水"?

古語有云"紅顏禍水",
你覺得啱唔啱呢?,
有時不是女人唔好,
而是做男人無定力,
做事不分輕重,
只顧綣戀紅顏,
自己毁了正事!

我自己都遇過類似嘅情況,
不過我是受害者!
曾與朋友一同接freelance做,
一人負責一部份工作,
明明說好deadline無得遲,
我知他一向顧住"冧女",
時間可能會有偏差,
所以日日提,天天追,
佢又實牙實齒話搞得掂,
點知到"交功課"早上問佢攞嘢,
佢又支吾其詞, 無稜兩可,
走上去佢屋企睇吓啦,
見佢仲係搞到唔拖唔水,
望吓佢張床啦,
原來佢女友訓咗係度,
仲用被掩住個頭當我睇唔到喎,
我即時火都黎埋,
做人點可以咁架,
應承咗個客今日起貨又點可以甩底,
本來真係想即場丙到佢飛起,
但事已至此,嘈都無謂,
唯有迫佢快手快腳搞埋份job,
點知佢見條女係度又唔專心喎,
又問佢飲唔飲嘢,
又話做完同佢去玩,
有無離舖啲呀??!!
當我無到咁,
仲有個幾鐘就交貨啦,
佢仲掛住冧女想點先?
條女又唔識做喎,
見自己男人有嘢做就識脆啦,
自動自覺消失一陣先啦,
你話係咪"紅顏禍水"吖?

結果要我三吹四請至搞掂,
我睇到睇唔切就要"飛的"去見個客,
點知最後發覺條友做錯咗最重要啲呎吋,
而我就被個客鬧到飛起,
結果就咁無咗個客,
但係嗰個"扒街"居然照問我攞錢,
為免麻煩,我都費事出聲照畀佢,
不過我發誓無下次,
哩啲咁嘅人公私不分,
掛住溝女,正廢柴,
唔準時交貨又做錯嘢,
咁嘅性格都係做唔到大事,
抵佢一世做"靚"無出頭,
同佢做嘢實被佢累死,
做fd都嘥氣, 係咁先啦!

聽完上面嗰故事,
你話究竟係"紅顏禍水"定係"昏君無能"啱啲呢?

24 則留言:

匿名 說...

好嬲喎!
下次唔好同佢一齊做野~~
佢都唔識分輕重緩急0既...

伊麵丹 說...

帶眼識人呀:)
紅顏、昏君,幾時唔係一齊拍住上架
兩句都岩就真

新鮮人 說...

豆豆,
我估佢而家仲係做緊人哋嘅"口靚",
唔會有發逹! =E

新鮮人 說...

伊麵丹,
講得啱,
兩種人都係拍住上,
見到最好有咁遠走咁遠!

The Inner Space 說...

睇完後明白到
新鮮兄『閣下』
已經唔喺散仔
已經是位老闆
點去駕馭班友
是管理學課題
點去挑選班底
是人事學課題
點去完成分工
是流程學課題
點去留住個客
是公關學課題
點去做人老闆
是無得教課題
靠經歷學返嚟
學嘢要交學費

新鮮人 說...

space,
你以上講嘅嘢我都做唔好,
好嘅就唔會連個客都無埋啦,
係未?

匿名 說...

Quoting:
點知最後發覺條友做錯咗最重要啲呎吋,
而我就被個客鬧到飛起,結果就咁無咗個客,
但係嗰個"仆街"居然照問我攞錢。


你冇話個客唔畀錢噃!

imak 說...

依小人愚見, 此乃"所托非人"事也!

imak 說...
此留言已被作者移除。
新鮮人 說...

space,
嘢都做錯,
邊有錢收喎! =(

新鮮人 說...

imak,
對,
所托非人,
這是一個教訓,
無下次,
佢都唔再係我朋友!

Mugen C 說...

呢D人唔慌做到大事,因為佢係用「何B仔」諗嘢,新鮮兄係食腦之人,唔好陪佢巔.

MC~

新鮮人 說...

MC,
佢都係做唔到大事架嘞,
江山易改,品性難移,
所以之後都唔再當佢係朋友,
多年無聯絡了,
費事被人累死!

匿名 說...

你都好好記性噃,咁多年都挖返出嚟講。
你地嘅行規,唔喺先收幾成,上期先駕?

冇聯絡幾年,佢條女好腳頭,唔使做做錯咗,
咁都有錢收,所以唔捨得飛,佢可能發埋添。

新鮮人 說...

Space,
我發覺得你講嘢有問題,
顛倒是非嘅能手非你莫屬!

匿名 說...

我只是指出事情,用另一個角度去睇,
可以出來不同的,為紅顏禍水去平反,
這是 橫向思考 lateral thinking,或稱
horizontal thinking 水平思考法,
與 垂直思考法 vertical thinking,不同。


水平思考是與垂直思考法相對而言的,是指盡量擺脫傳統觀念而從新的視角對某一事,垂直思考法強調思維的單向性,水平思考法強調思維的多向性。

新鮮人 說...

Space,
我一開始己經寫不一定是女人嘅問題,
有時都係男人自己攞黎啦!

是你"巧言善辯"死都要抅返生,
仲搬埋一大堆名詞出黎嚇人,
我唔識哩啲專門名詞喎,
你哩啲咪叫做攞黎抅囉,
嘥氣!

tofufa 說...

I vote 昏君無能 although the girl should had encourage her bf to work harder~

匿名 說...

新鮮兄:
我都是想你和這朋友復交啫,
聯絡一下知到佢嘅近況何如,
呢個世界上是沒有永遠敵人,
有利咪合無利益咪拖著咁先。

新鮮人 說...

space,

江山易改,
品性難移,
三歲定八十,
我信哩套架!

用利益計算就不是真朋友了,
那人品行有問題,
不守承諾,
信口開河,
不分輕重,
此小人也,
不值為朋!

匿名 說...

change adversity to be productivity
派佢去霖掂的難攪女客人囉,
派佢去撬啲勁女設計師返嚟,
派佢去安撫啲有離心女員工,
將佢嘅缺點變成優點咪更好!

新鮮人 說...

Space,
你中咗【品人錄】毒好深吓喎!
佢樣樣嘢都做到唔拖唔水,
就算派佢去冧女同事都可能會搞到鑊粥,
成日不足,敗事有餘,
有些人係做唔成大事,
無費花事間,
哩個世界大把人,
洗乜要佢!

Haricot 微豆 說...

Answer: 昏君

Comments:

(a) The commitment was made btwn you and your friend. The girlfriend was not a party and had no contractual obligation.

(b) If a person drowns, why blame the water? He should have learnt to become a better swimmer, or stayed away from water.

(c) In the end, it all comes down to commitment, or the lack thereof, as in your ex-partner's case.

(d) Becoming responsible can be learnt (by oneself), but not trained (by others).

新鮮人 說...

微豆,
a) 他女人故意不是那次工作的參予者,
但她作為男人的女人,如果可以在適當時候走開一會,令自己男人專心不是更好嗎? 她不曉這點就不足以為賢內助了,不過當然問題根本不在她身上,而是在男人身上!

b) 我是swimmer,我朋友都是swimmer不是水,那份工作才是"水",因為我們要共同去面對的是工作,兩個一定要齊心合作!

d) 對! 所以我覺得佢"無得教",費事嘥口水! 不和他合作就是!