2008年6月15日

蔡琴~把悲傷留給自己!


很久以前便聽過蔡琴的歌聲,
覺得聲音甜美外便没有多大的感受,
隨着年紀漸大,
經歷的人和事多了,
如今再細聽蔡琴的歌,
發覺蔡琴的歌聲不單沈厚悅耳,
蕩氣迴腸的聲音中帶着幽幽細膩,
人生要有一定的經歷才有這樣味道,
再加上天生磁性甜美的嗓子,
如果曾經蒼海的有情人能細聽一點一滴,
每字每句都必能深深的印在內心深處!

半夜夢迴,
聽着蔡琴的"把悲傷留到自己",
少了一點陳昇的悲壯,
多了一點女性的幽情!

17 則留言:

xiao zhu 說...

唔知道有呢個版本,第一次聽。真係有另一種味道。

新鮮人 說...

小豬,
你喜歡吧! =)

xiao zhu 說...

嗯,點講呢? 係有另一番新嘅體味,但係暫時又未算係非常鍾意。不過我相信我聽耐啲、㗳真啲都會幾鍾意架。

xiao zhu 說...

蔡琴磁性嘅聲音,加埋佢嘅人生閱歷灌注左喺歌曲裡面,表達出來嘅感情同唱功,的確無話可說!

新鮮人 說...

小豬,
其實我一聽到首歌就想起你,
我直覺覺得你會喜歡啲歌詞,
加上蔡琴的聲音,
好像更加有感覺!

新鮮人 說...

小豬,
完全認同你嘅睇法,
一定要有相當的人生經歷才可以唱出這樣的感覺,
加上天生磁性甜美的聲線,
一絶!!!

xiao zhu 說...

你講得冇錯,我不嬲都好鍾意呢首歌架,歌詞啦,同埋陳昇嘅演繹啦。而家你介紹埋蔡琴呢個版本俾我,我仲更加鍾意呀!

多謝你呀!^_^

xiao zhu 說...

不過呢,如果俾我唱,我唔會唱最後果四句 "可不可以"。呢個係陳昇版本有嘅,但係我覺得蔡琴版本係幽怨、含蓄嘅,唔應該問咁多次 "可不可以",有少少破壞左整體味道同感覺。

新鮮人 說...

小豬,
也是,
女性係感情上比較決絶,
雖然會唔拾得,
但唔會問完又問咁樣,
男性有時就可能會!

我估計唱者想表現唱功,
最尾幾句啲音效和聲線真係幾好,
但係我放上來的是wmp format,
質素下降了很多,
所以很聽到原來的效果!

Hyacinthus 說...

聽"把"這首歌是始於陳昇的版本, 那種愴涼聽過後,久久揮之不去不去,後來也聽過其他男歌手的版本, 歌唱的還好,但總是沒了那種味道,舊歌不怕百回聽,但真的要看看是誰唱的 ...

蔡琴姐姐的還是第一次聽...

xiao zhu 說...

我話唔唱最後幾句會將果分幽怨、含蓄表現得更加好,並唔係想表達決絕架。

新鮮人 說...

風子,
老歌不怕怕回聽,
我們都開始"大"了,
不然那來心中的老歌呢?
人大了,才能細味人生嘛!

新鮮人 說...

小豬,
我都係咁嘅意思,
只是我用詞不當,
唔好意思! =p

伊麵丹 說...

有機會既話都想親耳試下蔡琴D碟

新鮮人 說...

伊麵丹,
觀塘裕民坊公園仔傍有間vcd/cd 舖,
內有大量平價蔡琴的舊cd,
你可以去看看!

蔡琴的歌多數是情歌,
有些對你來說可能比較舊,
而且非必能領會當中感受,
日後當你曾經蒼海後再後,
一定會有另一番感受!

imak 說...

i love her too!!!

新鮮人 說...

imak,
=)