2008年6月15日

踏破鐵鞋無覓處!


得來全不費功夫,
這是小時候的至愛,
甜甜脆脆十分好吃,
找了很多很多年了,
還以為會永遠失去,
今天竟然給我找到,
現在還不捨得拆開,
要慢慢細味失去了的童年滋味!

乖乖~~

10 則留言:

PANG 說...

哈哈,同桃哈多差唔多味

好似有個小玩具係裡面!?

詭異的木頭狗 說...

哈哈, 我上個月已經發現有得賣啦,仲買了兩包, 但貴左好多~~
我最鍾意食五香味~
你係咪係吉之島買?

新鮮人 說...

天使,
我未食過桃哈多,
所以無得比較喎!!

新鮮人 說...

木頭狗,
我記得細個得甜甜哋一雙味,
應該係這種椰子奶油味,
其餘的就未見過,
食黎都無回憶喎!

匿名 說...

hahaha~我都食過~~
原來我同你一樣老的...hahaha
你係邊買呀~我都想買~~

狩萌獵人 說...

咁等到過期未麻煩囉.

新鮮人 說...

木頭狗,
係太古吉之島買的1

新鮮人 說...

yanyan,
我都想同你同年代,
可惜唔係! =(

我係太古吉之島買,
APM吉之島就無留意,
第日都去睇吓先!

Haricot 微豆 說...

我以前返放學必經西边亍一個小販檔口,化費一元數角零用錢,買一些新鮮熱烘烘的蛋卷來吃,我多希望能重嚐那童年滋味!!

新鮮人 說...

微豆,
一切只有回憶了!
也許把這份感覺留在心裏是最美好的!