2008年7月11日

我家的天空!

大雄刋登了他家的天空,
覺得十分有趣,
藍天到處都是美的,
所以也跟着登了,
大家的天空又是怎樣的?

在觀塘APM影上去.


這張以前登過,在月華街向上影的.


別人的天空:
大雄家的天空
Jerry家的天空
無限家的天空
冬冬家的天空
影咗十年的相片- 冷風
木頭狗家的天空

14 則留言:

imak 說...

contrast has been highly adjusted......

新鮮人 說...

Imak,
哈哈哈~~~
太眼利未必是好處喎!
覺得美就是美,
理鬼得佢有無adjust過呢? =p

匿名 說...

我又現我又貼! :P

匿名 說...

我又玩我又貼! :P

新鮮人 說...

jerry,
你家的夜景好靚呀! =)

The Inner Space 說...

我家窗口往外望
只可以看到很小
一小角落頭天空
其實是個大天井
新鮮兄府上窗戶
有寬闊開揚景觀
藍天白雲很舒暢

新鮮兄
喜歡電影『投名狀』
highly recommended
對今次『赤壁』前傳
睇咗未?可有意見呢?

新鮮人 說...

space,
睇咗,
消化緊,
遲啲應該會寫寫!

匿名 說...

http://hk.myblog.yahoo.com/sunshinecozmj/article?new=1&mid=7813

等埋冷風 ^^"

Ruth Tam 說...

It's raining on my side.

伊麵丹 說...

好怪
做過手腳黎?
日光日白D大廈好似黃昏咁既
我覺得影廁所有意思D
分享下人認為最污糟,研究證明最乾淨既地方

新鮮人 說...

ruth,
上面張係幾日前影的,
下面張就成年幾前影了!

新鮮人 說...

伊麵丹,
但係如果個廁所真係污糟又點影畀人睇呢?
不如由你開始試吓吖?

伊麵丹 說...

hahaha,咁咪可以令大家食少餐當減肥lor @@
我自己?有機會一定會!

新鮮人 說...

伊麵丹,
你開始咪得囉,
洗乜等什麼機會喎,
just do it!