2008年7月27日

叮噹 伴童年!


喜歡看"叮噹",
(改不了口,什麼多拉A夢?怪怪!)
但很少看他的大電影歷險系列,
還是喜看電視那些較生活化的單元,
因為大家小時候都曾希望有叮噹作伴,
因為叮噹可以幫手做功課啦,
幫手打擊壞同學啦,
幫手欺騙媽媽出街玩等等,
如果真的有叮噹就好了,
至少我會給新鮮媽打少一點!

14 則留言:

Ruth Tam 說...

For me, it's always Ding Dong.

新鮮人 說...

ruth,
嘻嘻~~
估唔到你小時候都有睇叮噹啊! =p

匿名 說...

有隻老歌叫做 叮噹Song 聽過冇?
這是 潘迪華的版本。請點擊試聽!

新鮮人 說...

space,
嘩~~~ 好舊喎,
勁呀!!!!!!!!
我無聽過呀,
調子就有點熟,
不過唔係好記得是不是好細個時聽過囉!!

伊麵丹 說...

無打算睇
改左名之後
每次睇都會唔開心
諗起原作者死左
廣東話原配音又死埋
真係睹物觸情

新鮮人 說...

伊麵丹,
我都無打算睇,
不過就無你咁傷感囉!

Hyacinthus 說...

叮噹跟多拉A夢絕對是個大的generation gap!看叮噹大的你我,唔認老也不行啦:(

匿名 說...

我會永遠都叫叮噹做叮噹,
到死0個日我都唔會改口架喇!

btw,有叮噹,都唔夠有媽媽咁好!
世上只有媽媽好!

匿名 說...

我年年都有去睇大電影
你去唔去睇呀

新鮮人 說...

風子,
喜歡睇叮噹的人永遠是"年青"的人啊! =)

新鮮人 說...

豆豆,
我都改唔到口,
母親當然偉大,
唔打我時仲偉大! =p

新鮮人 說...

yanyan,
而家啲都唔係厡作者畫的,
另外,"大雄"(配音)嗰個又死了,
己經没有當年的味道,
所以都唔會去睇了!

Haricot 微豆 說...

I heard of the Ding Dong Song, but not the animated show. I must have left HK then.

新鮮人 說...

微豆,
叮噹好多年了,
無廿年都有十幾年了,
看來你離開了好久了! =)