2008年7月13日

追上潮流嘢!


這不是個新電話,
而是一件潮玩具,
雙倍的價錢,
但你用不到它三份之一的功能,
你是否搭車都要覆電郵?
你行路都要流覽網頁嗎?
你的ipod不可以聽歌嗎?
你的眼睛能夠忍受在那小小的屏幕看片嗎?
如果你一定要買,
奉勸閣下先買放大鏡,
手粗指大的人則莫買,
因為你永遠按不到你想去的位置!

32 則留言:

tofufa 說...

You forgot to mention its "excellent" battery life :p

匿名 說...

部3G好似有 GPS,對我們來說應該幾方便。不過我無打算買!

冷風

匿名 說...

我識好多人買左上一代iphone
我拿過來玩真係唔覺得有咩咁特別
同埋我係粗人
我覺得佢個screen好易跌爛
所以都係唔岩我用...hahaha

新鮮人 說...

豆腐花,
係咩?
我唔知喎!
用兩用就無電就無謂了!

新鮮人 說...

冷風,
個screen太細了,
揸緊車點睇到吖,
得物無所用!

新鮮人 說...

yanyan,
你會唔會用返以前啲大哥大吖?
夠實淨嘛! =p

匿名 說...

覺得今時今日啲服務供應商
在舊合約期滿之時商談新約
以慳錢、優惠、減價做招來
其實是把你根本不需要功能
強行加入你現時剛剛好夠用
之package內當然要多啲錢
然後向你推銷、推薦、推介
話本來要$XXX依家減去$YY
你的到多啲功能祇需要多付
XXX - YY 的錢但其實是比較
現今一向畀開的要多很多錢
要人覺得好抵就墮入了坎井
去買一啲根本不需要的功能
如果堅持唔改照舊個合約做
就話不可以畀返舊package
畀你因為公司已經不再提供
沒有這個舊的功能package
消費者委員會是否應該跟進
這永無止境的加價推銷伎倆?

新鮮人 說...

space,
而家啲人大集團做生意愈來愈唔老實,
就好似啲縮水樓咁
根本就係政府放啲地產商去做的,
而消委會只是紙老虎一隻,
睇得唔打得,
無權無力,
根本幫唔到幾多!

Ruth Tam 說...

Really that bad. Anyway, the size is too big to put in the pocket of my jeans. I only need a small one that can be slipped in any pocket and I can receive and make calls and sms.

伊麵丹 說...

當年 ipod 既音質一直都係最上乘
即使佢個harddisk真係重過好多pmp
一直都以獨特係電子產品既市場到做一哥
蘋果出D大眾化既潮流玩物
代表著佢逐步放棄獨特既生存方式
漸漸隨波逐流

一方面潮童拿住蘋果最新潮物
另一方面隨身聽發燒一族開始放棄
轉為玩MD,或者搵返最舊果幾代ipod黎玩
舊電老化,不惜一切
搵人或自己拆開佢換舊名廠靚電
蘋果放棄獨特,但獨特既消費者就因為你
生命中可能就咁多件令人可惜既事

tofufa 說...

http://www.informationweek.com/blog/main/archives/2008/07/current_iphone_1.html

新鮮人 說...

ruth,
佢有咁多功能,
size都唔係大,
都重點係我們係唔係真係要咁多功能,
好多都係用黎玩多於用黎使用,
所以似玩具多啲!

新鮮人 說...

伊麵丹,
咁我想問吓何為獨特性呢?
其實apple最終嘅目的就係想賣多啲,
而家啲人咁盲目,
佢都做逹到目的啦!

新鮮人 說...

豆腐花,
一日都用唔到喎,
睇黎3G電視真係幾食電喎,
可以話技術仲未追得上呀,
又唔可以用後備電池,
行吓街都無電,
真係唔多掂呀!

謝謝你的資料! =)

Haricot 微豆 說...

In Canada, the wireless companies had been trying to charge consumers an-arm-and-a-leg for the iPhone service contracts. After much negative publicity by consumer groups and (reportedly) pressure from Apple, these companies finally yielded and adjusted their unreasonable pricing practice !!! Consumers need to act united in situations like this.

伊麵丹 說...

以前既蘋果出既ipod的確好獨特
音色、格式、外觀都好唔同
E+好多pmp都係以佢為基礎參考而成
係之前既年代的確係十分獨特
我指ipod...唔係nano、iphone之類

新鮮人 說...

微豆,
什麼是"一手一腳"合約呀??

新鮮人 說...

伊麵丹,
咁係其他人學佢啫,
佢而家啲質數好唔好才重要嘛,
不過人哋話佢個system仲未係好好,
又食電食得好勁喎!
所以我一定唔會買!

PANG 說...

兩個字: 痴線

萬幾蚊買部電話, 我買過部電腦好過

我都係等到年尾先考慮換電話!! =P

仲有部(谷歌瘋)未出, 唔知會點呢!?

伊麵丹 說...

呢D野我唔理
我只係理個outcome既質素
呢一點ipod係pmp真係做得好好
舊果時的確係
E+.....你篇野講既例子已經好有力

新鮮人 說...

天使,
唔洗成萬,
七八千連電話兼上台!
潮流嘢,貪新鮮,
啲人都唔會理價錢,
最緊要快人一步,
咁先至可以係人面前威威嘛!

新鮮人 說...

伊麵丹,
人家係做生意架,
梗係講賺錢先啦!
如果樣樣都好嘅,
你會唔會買吖?
個point唔係條嘢係唔係perfect,
就算perfect又點?
普通年青人有無咁嘅需要吖?

匿名 說...

还有一个缺点,这个手机要是掉了的话,不是一般的心疼啊 ;)

新鮮人 說...

swoo,
對啊,
是雙倍的心疼,
因為價錢差不是一般的隻倍啊! =p

伊麵丹 說...

點解冇需要??
如果佢識欣賞既話

新鮮人 說...

伊麵丹,
普通年青人又唔係做生意,
有需要急到隨時隨地覆e-mail咩?
有需要隨時上網咩?
睇股巿定係睇什麼呢?
要咁急咩?
睇遲啲上落少幾千萬咩?
聽歌要用到咁貴咩?
有好錢咩?
哩個世界有大把正嘢啦,
不過貴到飛起喳,
唔通好嘅就係有"需要"咩?
用得咁多咩?
咪又係用黎玩?
未識揾錢就學洗錢?
你話係咪抵鬧吖你!!
真係火都黎埋!!!

係呀,我係鬧你,
不過都是為你好,
唔想你被物慾所控喳,
玩物衰志.
希望你明啦!

Tonia 說...

"因為你永遠按不到你想去的位置!".... 我想HK人 還可以按到吧, 欧美的"super size" 人仕就好難講la... 我也去店看過實物.... 16gb 已賣光... 那我也可冷靜吓才决定吧!

新鮮人 說...

tonia,
冷靜下來你就會覺得唔係一定要買了,
你這個決定好聰明!
太貴,唔值嘛!

伊麵丹 說...

可能你誤會左
我冇講過iphone= ="
我一路都係講之前既ipod
iphone我唔會講
因為我又未用過,又唔知有咩奇怪用途
摸都未摸過,查都冇查過
淨係知佢成個產品一改Apple以往風格
覺得好可惜...

ipod越出越差
discman都係咁上下
最近諗住搵部平平地既discman
點知情況一樣
一手新貨色無人問津
90年代既產品幾多手都有人要

唔講儀器,講唱片業
大大小小既CD舖越執越多
早排行過先達商場頂樓到
平日一間幾多好野既舖執左
有D碟係就係貴左D
但都係D好少見既珍品

我真係擔心我大個果時
值得花錢花心機既野消失曬
得返D...潮物

同埋iphone一部幾錢= =??
乜真係咁貴架咩= =?

新鮮人 說...

伊麵丹,
唔好意思,
太激動,
誤會了你,
對不起!

你識咁諗就好了,
好憎啲用老豆老母錢買"垃圾"嘅潮童,
看來你是識諗的人,
真係令我"老懷安慰"! =)

無錯,
而家好多產品都係講潮流,
但係實際功能都差咗,
最近要帶領潮流,
好多年青人都唔理佢好唔好用,
耐唔耐用更唔重要,
反正佢哋用兩用又要換新嘢,
根本無時間去咀嚼件嘢好唔好,
世界潮流所趨,
好難改了!

伊麵丹 說...

冇人細心咀嚼
設計師都自然冇好好設計產品內容
基本上係個惡性循環
打唔打破到,好睇商人有冇察覺潮流既問題
或者有冇正視個問題

同埋iphone幾錢?
我聽某個人講淨係部機$15000
或者$1500上台,$700月費,死約3年...
姐係$2xxxx.......
幾皮野...換舊重金屬超標既膠與半導體混合物
去旅行好過

新鮮人 說...

伊麵丹,
產品設計師多數受控於老闆,
老闆只向錢看,
潮流只是賺錢嘅指標,
好少好少人會用心來估設計了,
尤其是潮流嘢,
電話本來係用來通訊,
但係而家就變成一件"玩具",
啲商人都係諗最好啲人個個月換一次,
咁佢哋先至賺得多啲,
點會再花時間去設計一個耐又好嘅嘢,
就算有啲年青人都唔識欣賞,
就好似而家啲偶像歌星,
以前嘅f4,而家嘅棒棒堂,還有什麼黑澤會....
有幾多個真係識唱歌,
但係啲潮童潮女都唔知幾迷佢哋,
啲"顧客質數"咁低,
老闆都會諗做好嘢都無人識欣賞,
亦未必賺到快錢,
佢哋又點會咁儍做啲"好嘢"呢?